SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De TT ging al de hele week niet over Fylax, dus dat kan het niet zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
TT gaat een keer niet over Fylax en hij is gelijk madpanda.
Ik verwacht minstens 5 delen met deze titel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
We hebben het toch al topics lang over zijn terugkomst joh.
Even goed afsluiten.
Waarom zie jij overal klonen van mij...quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:04 schreef Fylax het volgende:
Heb jij toevallig een broer waarvan de vriendin zwanger is?
Nouja elke keer als ik een vrouw over sterrenbeelden hoor praten denk ik dat jij het bentquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom zie jij overal klonen van mij...
*kuchquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja elke keer als ik een vrouw over sterrenbeelden hoor praten denk ik dat jij het bent
Ik vind een speciale terugkomst-UI wel leukquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwacht minstens 5 delen met deze titel.
Voor jezelf of voor mij?quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind een speciale terugkomst-UI wel leuk.
Het sterrenbeeld is nu leeuw.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:13 schreef LTVDK het volgende:
Maar geen van die zweverige klonen die iets zinnigs over de stand van de sterren kan zeggen, erg matig dit
Ja Henk zo zweverig ben je nu ook weer niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:14 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het sterrenbeeld is nu leeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |