daarbij altijd alles bij de hand!quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je wil niet weten wat dat scheelt aan ruimte in de keukenkastjes hier
Koffieautomatenquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel prettig inderdaad... en altijd een praatje bij het koffieautomaat
wow klinkt heavy manquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja van die splintertjes wittewel. De meeste kroegen schenken daar in echte glazen en je kunt je wel voorstellen hoe dat vooral tegen het einde van de avond aan gaat. Het viel gisteren mee, maar de vorige keer was de grond bijvoorbeeld niet meer te zien door de laag glas die er lag
.
Als je wat vaker van je zolderkamer af zou komen zou dat meevallen.quote:
zolderkamergrapje, sterk en origineelquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je wat vaker van je zolderkamer af zou komen zou dat meevallen.
Jij poste hiervoor zeker veel in ONZ of niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry wist niet dat het zo diep zat. Zal je begeleider inlichten.
Nee, tot dat niveau verlaag ik me niet buiten 3 en 5 uur 's nachts.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij poste hiervoor zeker veel in ONZ of niet?
Nou fantastisch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, tot dat niveau verlaag ik me niet buiten 3 en 5 uur 's nachts.
Heyyyyyyyyyyy wchhhhhhhhquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Makotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Link, pics, specs.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een nieuwe slaapkamer tv gekocht.. boeiend verhaal he
Ik ben een wilde boiquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:15 schreef BlueMage het volgende:
Je maakt wat mee in je leven, ik moet nog 'n nieuwe zolderkamertv.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:16 schreef Makoto het volgende:
Mooie afstandsbediening goddomme, gewoon een netflix knop.
heb er pas geleden ook een aangeschaft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.tvstore.nl/pro(...)ony-kdl-32w705c.html
quote:Most Helpful Customer Reviews
quote:I was able to purchase this amazing television with an FHA loan (30 year fixed-rate4.25% APR) and only 3.5% down. This is, hands down, the best decision I've ever made. And the box it came in is incredibly roomy too, which is a huge bonus, because I live in it now.
TR, illegaal downloaden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gebruik ik toch niet man... ik hang er een pc aan en kijk alleen downloads
Is een klassieker ja ik kende hem alquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb er pas gelden ook een aangeschaft.
http://www.amazon.com/Sam(...)ts=p_36%3A8589208011
check
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |