jij boosquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, in de huiskamer, tussen je vader en moeder. Hopelijk eindigt het positief en mag hij er nog op vanavond want anders komt eerstgenoemde zijn kwakje weer bij jou lozen.
Ben geen tryhard dat zijn kneuzen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
try harder godallemachtig
Ramptoeristen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jij boos
heb je zand in je poes?
heyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
try harder godallemachtig
snapje ik dacht meteen zelfdequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan noem je mij gemeen. Zand in je punani ofzo, vandaag ga je wel helemaal los.
Moet van mijn therapeut.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan noem je mij gemeen. Zand in je punani ofzo, vandaag ga je wel helemaal los.
Hoe gaat het met jouw ass?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
houses is dnk ik wel zon lkkre abla met mooie ass
IK BEDOEL ZIET*quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef anti-loper het volgende:
houses is wel een mooie meid
kan ikz eggen
WANT IK WEET HOE ZE ER UIT ZIEN MHIHIHIHI
wow <3quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
houses is dnk ik wel zon lkkre abla met mooie ass
Heb je haar tieten gezien?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef anti-loper het volgende:
kan ikz eggen
WANT IK WEET HOE ZE ER UIT ZIEN MHIHIHIHI
ik kan me zo slecht focussen op dingen die ik niet zie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
dat doet er niet toe grath. we zijn nu gefocused op de ass van houses
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef anti-loper het volgende:
kan ikz eggen
WANT IK WEET HOE ZE ER UIT ZIEt MHIHIHIHI
doe niet stoerquote:
de mijne zie je ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan me zo slecht focussen op dingen die ik niet zie.
Nice.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Poor you, how come?
Good good, net thuis. Was gezellig dagje met fam.
ik had echt zin om stoer te doenquote:
ja eensquote:
Hoe houd je dat vol? Een dag vol kinderen? Ik heb een hekel aan kleine kinderenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, daar doen wij niet aan.
Nichtje is pas geboren, dus was een dag met haar knuffelen en veel food en food en koekjes en food.
En veel kids.
Kan ik hieruit opmaken dat je het goed met kinderen kan vinden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, daar doen wij niet aan.
Nichtje is pas geboren, dus was een dag met haar knuffelen en veel food en food en koekjes en food.
En veel kids.
Kan je jezelf wel verdragen dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe houd je dat vol? Een dag vol kinderen? Ik heb een hekel aan kleine kinderen
goede hekelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
#smoothlikeantiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef anti-loper het volgende:
kan ikz eggen
WANT IK WEET HOE ZE ER UIT ZIEt MHIHIHIHI
Ik kan er ook niet mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ey ouwe.quote:
Mwah valt mee. Bijna al mijn familie woont in Marokko.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Nice.Grote familie? =$
Heb heel de dag aan m'n auto gewerkt.
ik laat je wel prive zien bbyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Komt daar nog verandering in?![]()
Ik hou van kinderen, ze maken me gelukkig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Laat die man lekker met rust joh. Laten we het voor iedereen gezellig houden.quote:
snap jequote:
Ja, ik kan echt de hele dag met ze zijn. Lachen, spelen, knuffelen, gek doen. Ze maken me oprecht blij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je het goed met kinderen kan vinden?
Vind ze vaak maar irritant na een half uurtje
Ja dat zie vaker bij vrouwen van jouw afkomst. Lijkt wel rasgebondenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Mwah valt mee. Bijna al mijn familie woont in Marokko.
Hot hoor, zou kijken/10
mannen die aan hun auto werken ;$
[..]
ik laat je wel prive zien bby
[..]
Ik hou van kinderen, ze maken me gelukkig.
Oke, ome Frankquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat die man lekker met rust joh. Laten we het voor iedereen gezellig houden.
Respect dat je dat kan. Ik zou het niet kunnen. Wil je zelf dan later ook kinderen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ik kan echt de hele dag met ze zijn. Lachen, spelen, knuffelen, gek doen. Ze maken me oprecht blij.
Goedenavond ome Frankquote:
Lekker voor je.quote:
quote:
Remqo is ook weer van de partijquote:
Haha ja dat klopt wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat zie vaker bij vrouwen van jouw afkomst. Lijkt wel rasgebonden![]()
#noracism
Ja heel graag zelfs. 3 kinderen lijkt me wel leuk later.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Respect dat je dat kan. Ik zou het niet kunnen. Wil je zelf dan later ook kinderen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat zie vaker bij vrouwen van jouw afkomst. Lijkt wel rasgebonden![]()
#noracism
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |