Wil je nu zijn pik?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:43 schreef -supergirl- het volgende:
Oeh MAHL wat hipster van je om zo per definitie tegen de menigte in te willen gaan
Nee hoor. Vind het gewoon tegenvallen wat er op de radio te horen is. Dag in dag uit hetzelfdequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:43 schreef -supergirl- het volgende:
Oeh MAHL wat hipster van je om zo per definitie tegen de menigte in te willen gaan
KOM OP DAN GEEN WAPENS HE IK STAMP JE HELEMAAL KAPOTquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NU KOM VECHTEN DAN... FIETSENHOK ACHTER KLB IK SLOOP JE KAPOT
geen wapens?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
KOM OP DAN GEEN WAPENS HE IK STAMP JE HELEMAAL KAPOT
NEEM JE WOORDEN TERUG DANquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen wapens?
oh fuck
ik herinner me ineens dat ik nog moet afwassen
andere keer maar doen?
ja nee... sorry man... jeetje ... wat een toestandquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
NEEM JE WOORDEN TERUG DAN
WIE IS ER NOU KUT
Zo hard proberen om niet in een hipsterhokje geplaatst te worden is anders erg hipsterquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind het gewoon tegenvallen wat er op de radio te horen is. Dag in dag uit hetzelfdeTerwijl er zoveel beter te vinden is als je even ietsjes verder zoekt...
En ik een hipsterSG pls. Gebruik Android, Windows, drink nooit bij de Starbucks en luister niet naar indierock en deephouse
Heb wel een klein baardje maar dat is zo'n tweedagen stoppel ding.
4,5 miljoen subs.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit is niet serieus toch? Toch...?
Ja wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo hard proberen om niet in een hipsterhokje geplaatst te worden is anders erg hipster
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:58 schreef Catkiller het volgende:
HET IS NIET EENS GRAPPIG, GODVERDOMME. KUT WERELD.![]()
![]()
mandquote:
Dikke gringe dit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:45 schreef MAHL het volgende:
Heb wel een klein baardje maar dat is zo'n tweedagen stoppel ding.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:58 schreef Catkiller het volgende:
HET IS NIET EENS GRAPPIG, GODVERDOMME. KUT WERELD.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |