Wat een prutser die rechter!quote:
Er is nu bewezen dat de agenten hem ernstig hebben mishandeld, mede dankzij het ernstige letsel wat ze hebben vastgesteld - een strottenhoofd breken vergt behoorlijk wat kracht - en toch zitten de agenten niet vast. Typisch! Voor elke verdenking van dood door schuld zou je vast komen te zitten maar oh wee als het een politieagent betreft, dan beschermt de linkerhand van de wet (justitie/rechter) de rechterhand (politie, uitvoerder). Typisch! Schijnrecht.quote:
quote:Henriquez overleed door verstikking
De Arubaan Mitch Henriquez is in juni
bij zijn arrestatie door de politie
gestikt toen hij in een nekklem werd
genomen.Dat staat in een rapport van de
Rijksrecherche naar de toedracht van
het overlijden van Henriquez,meldt RTL
Nieuws.
De "verwurging in het kader van een
nekklem" werd Henriquez fataal,staat in
het onderzoeksrapport.
Henriquez overleed in een politiebus na
de hardhandige arrestatie.Daarvoor zou
hij mogelijk gekscherend hebben gezegd
dat hij een wapen bij zich droeg.In de
Schilderswijk in Den Haag braken rellen
uit na de dood van de Arubaan.
goede ontwikkelingquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef Ringo het volgende:
OM wil agenten vervolgen voor dood Henriquez.
Het is wel een beetje sneu voor Bram van Loon. Die beweerde hier steeds dat zoiets niet mogelijk is in Nederland, dat de overheid elkaar altijd de hand boven het hoofd houdt.quote:
Dat gebeurt natuurlijk ook. Maar er zijn uitzonderingen. Laten we hopen dat dit er ene is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:10 schreef k_man het volgende:
Het is wel een beetje sneu voor Bram van Loon. Die beweerde hier steeds dat zoiets niet mogelijk is in Nederland, dat de overheid elkaar altijd de hand boven het hoofd houdt.
dr is nog geen rechter aan te pas gekomen hoor, t hele circus moet nog beginnenquote:Op maandag 9 november 2015 13:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik vraag mij af of de rellen (vreedzame demonstraties) invloed hebben gehad op het besluit van de rechter.
Wordt dat niet ook tijd dan?quote:Op maandag 9 november 2015 13:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dr is nog geen rechter aan te pas gekomen hoor, t hele circus moet nog beginnen
beide partijen willen/moeten hun zaak nog beter onderbouwen voordat een rechter zich erover gaat buigenquote:Op maandag 9 november 2015 14:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wordt dat niet ook tijd dan?
Al was het alleen al voor alle blaam van hun af te wenden?
Of als het werkelijk zo is dat ze fout waren, een veroordeling?
Beide partijen?quote:Op maandag 9 november 2015 14:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
beide partijen willen/moeten hun zaak nog beter onderbouwen voordat een rechter zich erover gaat buigen
Wat dacht je van familie van?quote:Op maandag 9 november 2015 14:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beide partijen?
Die is toch dood die man of niet?
Ik hoop zelfs op het consulaat van die waar die man verdaan komt of kwam?quote:
Het consulaat... Niet het land?quote:Op maandag 9 november 2015 14:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik hoop zelfs op het consulaat van die waar die man verdaan komt of kwam?
Lijken me toch net dat tikkeltje meer te geven als familie?
Beter laat dan nooit. Wat daar gebeurde was niet normaal, zo hebben ze het niet geleerd op de politieschool en er was geen enkele noodzaak om tot buitensporig geweld over te gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef Ringo het volgende:
OM wil agenten vervolgen voor dood Henriquez.
Heb jij die opleiding gevolgd dan?quote:Op maandag 9 november 2015 15:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
zo hebben ze het niet geleerd op de politieschool
Dat is meestal ook het geval, dit is de spreekwoordelijke uitzondering. Weet je wat heel erg goed helpt om ervoor te zorgen dat ze soms eens doen wat ze moeten doen? Door hard te roepen dat ze het niet doen. Met dat soort mediadruk letten ze op om niet al te partijdig over te komen. Laten we nog geen victorie kraaien, we moeten nog afwachten wat justitie gaat eisen voor de rechter en hoe redelijk de uitspraak van de rechter gaat zijn. Dit is slechts het eerste stapje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is wel een beetje sneu voor Bram van Loon. Die beweerde hier steeds dat zoiets niet mogelijk is in Nederland, dat de overheid elkaar altijd de hand boven het hoofd houdt.
Dat houd ik privé maar ook als je die niet hebt gevolgd kan je een heel aardig idee hebben van wat ze leren, er zijn genoeg openbare bronnen waaruit je dat kan opmaken. Daarnaast weet ik trouwens ook wel het een en ander over hoe je iemand onder controle krijgt aangezien ik zelf jarenlang een vechtsport heb beoefend waarbij je dat leert.quote:Op maandag 9 november 2015 15:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij die opleiding gevolgd dan?
Ja de openbare die kan iedereen zien niet?quote:Op maandag 9 november 2015 15:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat houd ik privé maar ook als je die niet hebt gevolgd kan je een heel aardig idee hebben van wat ze leren, er zijn genoeg openbare bronnen waaruit je dat kan opmaken.
openbaar ministerie en advocaten van agentenquote:Op maandag 9 november 2015 14:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beide partijen?
Die is toch dood die man of niet?
Zouden of zullen die geen toegewezen krijgen vanuit hun werkgever, wel weer een plusje voor de werknemers dan, verdienen ze toch niet zo weinig he?quote:Op maandag 9 november 2015 15:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
openbaar ministerie en advocaten van agenten
toegewezen vanuit werkgeverquote:Op maandag 9 november 2015 18:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden of zullen die geen toegewezen krijgen vanuit hun werkgever, wel weer een plusje voor de werknemers dan, verdienen ze toch niet zo weinig he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |