nopequote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:09 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Start-> Alle apps, staat op alfabetische volgorde.
ja maar dan komen ze in het rechterdeel te staan, toch? Ik wil dat die lijst met meestgebruikte apps gewoon kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:36 schreef DanOam het volgende:
[..]
Kan je uitzetten bij 'Personalization' en dan links in het menu 'Start' en je kan zelf je programma's toevoegen met rechtermuisklik en dan Pin to Start.
Even mezelf quoten, heb van alles geprobeerd t/m in het register zitten klooien maar de Store krijg ik niet aan de gang.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat werkt prima
[..]
Werkt niet maar bedankt!
Alsof XP zo fantastisch was voor de service packs. Geef het even wat tijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo zeg dat mail programma is niet eens getest of zo
Een nieuwe mail versturen gaat automatisch onder een bestaand onderwerp, zit dus nu met allemaal nieuwe mails in een conversatie met een klant. Lekker
Mail versturen gaat niet gelukkig, want het mailprogramma wil niet sturen
Het is me wel weer duidelijk, windows 10 is grotere troep dan windows 8
De 98-XP-7 cyclus is doorbroken.
10 is echt 1000x beter dan 8.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Het is me wel weer duidelijk, windows 10 is grotere troep dan windows 8
Ik vind 8.1 anders een heel prima OS. Zodra je tenminste Start8 of ClassicShell hebt geinstalleerd.quote:
Ik heb dit kunnen oplossen door de DNS servers van google in te voeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Even mezelf quoten, heb van alles geprobeerd t/m in het register zitten klooien maar de Store krijg ik niet aan de gang.Ook niet op de Surface van het werk trouwens. Op internet stikt het van de mensen met hetzelfde probleem en wat MS ertegenover zet is een stel Indiase helpdeskmedewerkers die alle open deuren intrappen.
Dit is dus precies waarom mensen overstappen naar andere OS'en, wat een geklooiwaarmee je je eigen verdienmodel onderuit schoffelt
![]()
Voor de rest werkt ie als een zonnetje en erg tevreden
Verrek het werkt, bedankt!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb dit kunnen oplossen door de DNS servers van google in te voeren.
DNS1 8.8.8.4
DNS2 8.8.8.8
Het werkt ook voor de pagina niet gevonden fout in Microsoft Edge.quote:
5 posts boven je staat een DNS advies, misschien helpt die ook bij jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:44 schreef F1gamer het volgende:
Eindelijk geleerd om w10 een programma te verwijderen.
Is hun store in w10 kaduuk ofzo? Ik kan niet erbij komen, terwijl met de phone met w8.1 er op kan komen.
http://www.classicshell.net/quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
In het "Alle apps" menu van het Star Menu zitten sommige programmas in een map. Ik wil die er graag uit hebben en map weg. Scheelt weer nodeloos klikken. Weet iemand hoe?
Ik vond het oude Start Menu overigens veel beter.
Volgens mij moet die eerste 8.8.4.4 zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
DNS1 8.8.8.4
DNS2 8.8.8.8
De programma's die je nodig hebt op het startmenu vastpinnen, bij de livetiles? Is toch de snelste manier om dingen te bereiken op de taakbalk na.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
In het "Alle apps" menu van het Star Menu zitten sommige programmas in een map. Ik wil die er graag uit hebben en map weg. Scheelt weer nodeloos klikken. Weet iemand hoe?
Ik vond het oude Start Menu overigens veel beter.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
DNS1 8.8.8.4
DNS2 8.8.8.8
8.8.8.8 en 8.8.4.4quote:
Raad dan Start8 of Start10 aan. Dat ziet er tenminste nog goed uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
http://www.classicshell.net/
Of toch maar even wennen.
Thanks!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:16 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
8.8.8.8 en 8.8.4.4
Zoals APK ook al zei.
Bron: https://developers.google.com/speed/public-dns/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |