De volwassen versie hebben we het toch over?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een 20 jarige acteur die een 11 jarig jochie moet spelen
Zou kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Harry Potter serie maken over 20 jaar oid en dan gewoon alles goed doen qua details
Groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct.
Je hebt nou eenmaal plebejers en patriciërs.
Meh. Ik denk niet dat het ooit goede films zullen worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Harry Potter serie maken over 20 jaar oid en dan gewoon alles goed doen qua details
Maar even serieus. Je herkent jezelf er wel een beetje in toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk op iedereen neer. Dat heeft niks met hun huidskleur of botstructuur te maken.
Nee in die laatste film bij die flashbacks van Snape zag je ook een jonge James.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De volwassen versie hebben we het toch over?
Ik val in principe niet op donker. Wel op donker haar en donkere ogen. Maar daar ben ik ook van afgeweken. Uiteindelijk zijn andere dingen belangrijker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het zou toch minder zijn als je kinderen krijgt met een vrouw die qua uiterlijk dichterbij je staat.
Al overwint echte liefde alles, dus ook wel een paar kroeskopkindertjes.
Een hongerig poesje hoort verwend te wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof die niks anders kunnen vreten. Verwende nesten.
Zou makenquote:
Daarom serie. Uitgebreider maken, meer personages toevoegen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Ik denk niet dat het ooit goede films zullen worden.
Ik vind een combinatie donker haar en lichte ogen of licht haar en donkere ogen wel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik val in principe niet op donker. Wel op donker haar en donkere ogen. Maar daar ben ik ook van afgeweken. Uiteindelijk zijn andere dingen belangrijker.
Gewoon regelmatig aaien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hongerig poesje hoort verwend te worden![]()
Jaja ik stop al
Hallo Fok-it!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even serieus. Je herkent jezelf er wel een beetje in toch?
Oh, zo bedoel je dat. Het had sowieso niet gekund, in de eerste film was Daniël te jong om een volwassen man te spelen en in de laatste film andersom. Maar dan nog, met schmink was er echt wel meer van te makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee in die laatste film bij die flashbacks van Snape zag je ook een jonge James.
Was heel kort, maar als je niet beter wist had je niet gezien dat het de vader van Harry was. Ook omdat iedereen zei dat ze zo op elkaar leken
Een van de 7 schoonheden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind een combinatie donker haar en lichte ogen of licht haar en donkere ogen wel mooi
Begin maar met een script schrijven danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou maken
[..]
Daarom serie. Uitgebreider maken, meer personages toevoegen.
Daarom vers vleesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja ik stop al
!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja ik stop al
Ik kan me niet herinneren dat je naam ijn mijn gedachten rondsprong de laatste weken. Maar leuk dat je er weer bentquote:
Wat ik al zei: tegenwoordig is alles racistisch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even serieus. Je herkent jezelf er wel een beetje in toch?
Gewoon een jongen casten met echt zwart haar en die er een beetje op lijkt. Daniël heeft ook niet zo'n heel bijzonder gezicht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je dat. Het had sowieso niet gekund, in de eerste film was Daniël te jong om een volwassen man te spelen en in de laatste film andersom. Maar dan nog, met schmink was er echt wel meer van te maken.
Wel een vrij geprononceerde kaaklijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een jongen casten met echt zwart haar en die er een beetje op lijkt. Daniël heeft ook niet zo'n heel bijzonder gezicht.
En James draagt een bril potverdrie
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je naam ijn mijn gedachten rondsprong de laatste weken. Maar leuk dat je er weer bent
Is wel mooiquote:
Dat is natuurlijk ook geen racistischquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik al zei: tegenwoordig is alles racistisch.
Als ik dan de mensen die zeuren dat de vorm van drop huilies noem, ben ik al racistisch.
Mja, dan moet het maar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |