Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan word je geen psycholoog als je natuurlijke mensenkennis heb.
Omdat iemand met echt goede mensenkennis imo nooit in labels hoeft te gaan denken.quote:
Dat was ook een beetje mijn punt. Dat een echt goede psycholoog dat niet hoeft natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat iemand met echt goede mensenkennis imo nooit in labels hoeft te gaan denken.
Die vinden psycholoog dan ook een afschuwelijk beroep. Het is niet voor niets dat het nog wel eens voorkomt dat iemand veel meer baat heeft bij een persoon met vooral mensenkennisquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje mijn punt. Dat een echt goede psycholoog dat niet hoeft natuurlijk
Daar zou ik me sowieso prettiger bij voelen. Dat iemand me ziet als de persoon die ik ben ipv allemaal labeltjes bij elkaar geplakt. En dan alles volgens de richtlijnen doen van het boekjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die vinden psycholoog dan ook een afschuwelijk beroep. Het is niet voor niets dat het nog wel eens voorkomt dat iemand veel meer baat heeft bij een persoon met vooral mensenkennis
Wat heel kortzichtig is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En als psycholoog doe je niets anders dan labels plakken en daarop trachten te behandelen
Patserquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Liefde is rustige ochtend sex en nu koffie met koffie koeken.
Er staat hier boven liefde voor ons allen toen moest ik aan die liefde is dingen denken sorryquote:
Kijk naar buiten naar het prachtige weer. Zet je favoriete nummer op je koptelefoon en ga zingende de buiten wereld tegemoet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet naar de winkel voor eten, maar ik heb geen energie![]()
Kan iemand mij stimuleren?
Misschien krijg je weer nieuwe energie als je even buiten in de zon loopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet naar de winkel voor eten, maar ik heb geen energie![]()
Kan iemand mij stimuleren?
lekker. Min de koffie danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Liefde is rustige ochtend sex en nu koffie met koffie koeken.
vakantie is echt saai eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik een beetje levensmoe word van vakantie hebben. :$
En straks wordt het september, en na een maandje of anderhalf/twee begint dan de winterdip alweer.
Sowiesoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
vakantie is echt saai eigenlijk.
ik verheug me wel weer op school eigenlijk. Vast ritme, veel te doen, vriendinnen weer zien.quote:
Dan wordt het ook weer makkelijker om op tijd naar bed te gaan en alles, en je hebt het gevoel dat je productief geweest bent als je dag voorbij is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik verheug me wel weer op school eigenlijk. Vast ritme, veel te doen, vriendinnen weer zien.
Ja inderdaad. Nu verveel ik me gewoon veel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan wordt het ook weer makkelijker om op tijd naar bed te gaan en alles, en je hebt het gevoel dat je productief geweest bent als je dag voorbij is.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:23 schreef supersof het volgende:
Gelukkig volgende week zondag op vakantie
idromeerquote:
falafelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen in de winkels wilde een praatje met me maken. Zo raar. Voel me erg ongemakkelijk nu.
En het kassameisje heeft geen 35% korting op mijn falafel gedaan
Geef mij wat van die liefde, ik stel het altijd eeuwig uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:54 schreef supersof het volgende:
Mijn witte was ruikt altijd zo lekker en dan laat ik het drogen in mijn kamer en dan ruikt alles lekker![]()
I love de was doen
*geeft wat liefde*quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef mij wat van die liefde, ik stel het altijd eeuwig uit
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef mij wat van die liefde, ik stel het altijd eeuwig uit
Ik weet niet, maar ik denk niet dat het een leuk spelletje wordtquote:
Oei dat is creepy.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:44 schreef supersof het volgende:
Niet afgelopen nacht, maar de nacht daarvoor droomde ik dat mijn oma dood ging. En vannacht droomde ik dat ik op een begrafenis was.
Ik weiger om te geloven dat dat liefde isquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Liefde is ook mee moeten naar de Primark op Zaterdag
Zullen we een keer samen chatrouletten? :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik denk niet dat het een leuk spelletje wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |