SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezelf dubbel horen in mixxx? Hier de oplossing. Door UccieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 23:46:04 ]
Kloptquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zie je niet op je zolderkamer he:P:P:P:
ja, bah bah bah, ga je mond spoelen.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
JimmyDean zal het wel weer hebben aangevraagd idd.
Gewoon niet , jij bent altijd topshow.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
Voor degene die nog 'zo'n gelikte show verwachten als Fylax Friday, zou ik om 23u zappen naar Radio 538 ofzo....#expectationmanagement
Gewoon een beetje Slipknot en Slayer en zo toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
Voor degene die nog 'zo'n gelikte show verwachten als Fylax Friday, zou ik om 23u zappen naar Radio 538 ofzo....#expectationmanagement
Helaasch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef henrivo het volgende:
Fylax gaat los op de stream. Gifje, Fokker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
Lynn Anderson is dood, Uccie, draai zo even plaatje.
Leuk om terug te zienquote:
Ik vond het al zo stilquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
Even opnieuw intunen als je niks hoort:
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.pls
Nou, niet alleen slapenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Uccie heeft een zachte stem waarbij je vredig in slaap kan worden gesust
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Uccie heeft een zachte stem waarbij je vredig in slaap kan worden gesust
Hmmquote:
Ik heb d'r al een DM gestuurdquote:
Welnee, heb dat mens nog nooit gezienquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm
Voor de oprichting van GutterFM hebben jullie zeker bij één van beide thuis 'werkoverleg' gehad
Studiodingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:08 schreef Studiotje het volgende:
Arme Uccie, zoveel aanbidders... helaas zijn het Fok!kers.
Ik waardeer dit ten zeerste.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:10 schreef jodelahity het volgende:
ja studiodingrespect voor hem, kwaliteitsposter altijd
Minstensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:10 schreef Fylax het volgende:
Die gif ga ik dit jaar denk ik nog wel 450x zien
Je bent wel echt verfijnd in het fokken met de supjes zelfs, mag ook wel na 65K posts whehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |