Ik vind jullie een komisch duoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel mijn vrijdagavond naar de klote
Heb nog een zak liggen thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ambirol vertelde me ook ooit over Turkse gedroogde pepers oid die heet zouden zijn.
Hoth pls respond.
Je bent snel tevreden danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is voor mij dan wel weer 100% score
dan is dat het enige in je leven waar je ooit 100% op hebt gescoord, mislukt mens godverdomme word helemaal gek van jouquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Klopt, junkfood etc is ook slecht. Dat is soms mijn guilty pleasure. ;/quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ach, ik weet het wel maar care. Niemand is perfect
nee Teun is ook 100%quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan is dat het enige in je leven waar je ooit 100% op hebt gescoord, mislukt mens godverdomme word helemaal gek van jou
Mijn vrijdagavond is altijd net even wat leuker met WCH.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, sevgilim.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je me madame jeanettes voeren als druiven ;s
Wil je me die voeren als druiven? =Squote:
godtyfus... dat is liefde uit een onverwachte hoekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn vrijdagavond is altijd net even wat leuker met WCH.
Haters moeten muil houden.
zolang je op zich wel een goed mens bent kan het niet zoveel kwaadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, junkfood etc is ook slecht. Dat is soms mijn guilty pleasure. ;/
die is 200% ter compensatiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan alleen als Teun's moeder ook 100% is.
Bij mocro en turkse winkels zijn ze meestal wel te vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, sevgilim.
[..]
Wil je me die voeren als druiven? =S
En wat voor pepers zijn dat precies?
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godtyfus... dat is liefde uit een onverwachte hoek
san andreas 100% uitgespeeld kom danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap de boosheid van Hermann wel, zelf haalt hij nooit 100%
100% gay ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
san andreas 100% uitgespeeld kom dan
Het kon ook de melkboer geweest zijnquote:
nee ik experimenteerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
100% gay ook
haahahhahahhiahiiahiahahaiah!!!111!!!1!
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
100% gay ook
haahahhahahhiahiiahiahahaiah!!!111!!!1!
adjuma en madamme jeanette... zelfde laken een pak adjuma's zijn alleen mooierquote:
Weet eigenlijk niet precies wat voor pepers het zijn, volgens mij worden ze gewoon acı biber (hete peper) genoemd in het Turks. Maar die van mij zien er zo uit:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, sevgilim.
[..]
Wil je me die voeren als druiven? =S
En wat voor pepers zijn dat precies?
Naja nee, word niet zo gezien. Maar het heeft ook hele slechte gevolgen op het lichaam.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
zolang je op zich wel een goed mens bent kan het niet zoveel kwaad
En junkfood is geendrugs of alcohol
hey bbquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow zo lang niet gezien ;s waar zat je?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet precies wat voor pepers het zijn, volgens mij worden ze gewoon acı biber (hete peper) genoemd in het Turks. Maar die van mij zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Zolang je het niet elke dag eet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja nee, word niet zo gezien. Maar het heeft ook hele slechte gevolgen op het lichaam.
die groene pepers bij de Turk in een pot zuur, die zijn echt fantastischquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet precies wat voor pepers het zijn, volgens mij worden ze gewoon acı biber (hete peper) genoemd in het Turks. Maar die van mij zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Zo, dat zijn flinke trossen. =$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal eens kieken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij mocro en turkse winkels zijn ze meestal wel te vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben je nu klaar met school?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hey bb
heb je gemist
ja druk met school alles
had geen zin meer in fok
En dat voor maar een paar dollar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thaise vrouwen zijn vrij warmbloedig. Op de eerste dag dat je ze kent al met ze de koffer in.
Eckte hoeren dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thaise vrouwen zijn vrij warmbloedig. Op de eerste dag dat je ze kent al met ze de koffer in.
Nee, klopt. Het is niet zo pittig als Surinaams of Thais bijvoorbeeld. Thaise groene curryquote:
Echt hehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als mensen die ''ik ben geen racist, maar..'' zeggen
schaam jezelf
Ik vind Hermann niet vervelend, maar...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schaam jezelf
nee nog lang nietquote:
Ik ben wel racist, maar je bent aardig dikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schaam jezelf
Deze zijn toch niet zo pittig toch? Hier heb je ook een pasta van tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |