Genoteerd in m'n peperontdekkingsreis-notitites.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg. Ze zijn wel erg smaakvol. Pasta weet ik niet, maar je hebt wel vlokken (pul biber), en volgens mij heet het in het Engels Aleppo pepper.
Dit klinkt heel vies.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je mag wel even aan mn trossen komen voelen ;$
Ik wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dus ook, ik ben geen suri dus als ik die kleine paprikatjes koop dan zeg ik in die toko, graag die madamme jeannette's en dan gaat alles helemaal ok
i kan daar wel een discussie starten, maar dat leg ik af
Ik had ze doorgeprikt voordat ik ging en met alcohol ontsmet en toen pleister erop gedaan. Maar nu zijn ze helemaal vastgeplakt aan mijn pleister ;s ;s ;squote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon eraf trekken en doorgaan, doe ik altijd
Oh.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meeste thaise vrouwen hebben geen spleetogen.
Blaren van je 500km wandeltocht van gisteren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:46 schreef Crip het volgende:
Ik durf niet meer te lopen, ben bang dat mijn blaren openscheuren. Ik had niet moeten gaan rennen met excisting blaren.
sry vies ik weet
Op je zolderkamertje met je leuter in je hand achter de computer zeker?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo'n onderdanige Aziatischeik weet er wel raad mee hoor
Er af trekken, er zit nieuwe huid daaronder. Doet bij mij geen pijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:49 schreef Crip het volgende:
Ik had ze doorgeprikt voordat ik ging en met alcohol ontsmet en toen pleister erop gedaan. Maar nu zijn ze helemaal vastgeplakt aan mijn pleister ;s ;s ;s
Durf niet eraf te halen en als ik mijn voet ga buigen rippen ze open
Oh gelukkig. Want wat moet je daar nou me he.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meeste thaise vrouwen hebben geen spleetogen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er af trekken, er zit nieuwe huid daaronder. Doet bij mij geen pijn
Ik heb bijna elke dag lopen joggen. Gisteren had ik ook al blaren heb gewoon met uncomfortable schoenen verder gelopen werd alleen erger. En vandaag 7 km wezen joggen met moeitequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Blaren van je 500km wandeltocht van gisteren?
Het is heel rood en zacht eronder dus gaat alleen nogmeer pijn doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er af trekken, er zit nieuwe huid daaronder. Doet bij mij geen pijn
Ook gewoon gedaan hoor. Chinesen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Want wat moet je daar nou me he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |