Same here. Weet nog wel dat ik met een enorme kater op bed lag en pal voor m'n deur een ondernemer had bedacht de aandacht van mensen te kunnen trekken met een luchthoorn die elke 10 minuten af gingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:03 schreef Feestkabouter het volgende:
vreselijk die braderie. teringherrie al in de nacht tijdens het opbouwen, en dan vanaf een uur of 8 al harde muziek voor mijn deur...... ben blij dat ik er niet meer woon.
Ah, dat was het dus. Was tot in Tuindorp te horen en ik vroeg me af wat het wasquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat klonk dat leuk, Queen en Abba vanaf de Dom
Ik kon gewoon niks herkennen, echt irritantquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat klonk dat leuk, Queen en Abba vanaf de Dom
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:18 schreef pleintje55 het volgende:
Hallo,
Vanaf 1 september ga ik Informatica studeren in Utrecht. Probleem alleen is dat ik nog een kamer moet vinden. Ik ben 24 jaar en ik woon op dit moment nog in de provincie Groningen. Ik woon dus op een lange afstand van Utrecht ( ongeveer 2.36 uur als het goed is.).
Is er ook een regeling waardoor ik meer aanspraak maak vanwege de lange afstand die ik moet afnemen.
Mijn voorkeur is een studio/zelfstandige woning ( gezien ik 24 ben ), maar ingeval van nood, is een studentenkamer ook geen probleem.
Wat is tegenwoordig een redelijke site om makkelijk kamers te vinden?
Markplaats, kamerstunt, kamernet?
Weet iemand raad? Websites als kamernet zijn namelijk behoorlijk duur, dus als je een alternatief weet ( goede makelaar in provincie utrecht, laat het me weten).
Edit: Ik was vergeten te zeggen dat ik bereid ben om ook buiten utrecht te wonen.
Zolang de afstand max 45 minuten is, maakt het me niet uit.
inclusief huursubsdie maar er nog niet over heen verrekend = 600/650 ( huursubsidie komt er dus nog overheen)quote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vind je het wat om in de max te zitten? https://aanbod.sshxl.nl/o(...)%20bilt%2Cde%20meern
Dat is het gebouw van de eerste twee studio's in de link. Voordeel: goedkoop voor een zelfstandige woning, nadeel: op het randje van Kanaleneiland.quote:
ohwww... ik leen nog liever 300 /400 euro erbij dan dat ik dat doe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is het gebouw van de eerste twee studio's in de link. Voordeel: goedkoop voor een zelfstandige woning, nadeel: op het randje van Kanaleneiland.
Als je bereid bent om flink te betalen is er op korte termijn wel wat mogelijk qua kamer danwel studio. Wanneer je niet flink wilt betalen is een studio / woning in Utrecht Stad sowieso onhaalbaar en moet je "achteraan sluiten" voor een kamer of gewoon geluk hebben met hospiteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:18 schreef pleintje55 het volgende:
Hallo,
Vanaf 1 september ga ik Informatica studeren in Utrecht. Probleem alleen is dat ik nog een kamer moet vinden. Ik ben 24 jaar en ik woon op dit moment nog in de provincie Groningen. Ik woon dus op een lange afstand van Utrecht ( ongeveer 2.36 uur als het goed is.).
Is er ook een regeling waardoor ik meer aanspraak maak vanwege de lange afstand die ik moet afnemen.
Mijn voorkeur is een studio/zelfstandige woning ( gezien ik 24 ben ), maar ingeval van nood, is een studentenkamer ook geen probleem.
Wat is tegenwoordig een redelijke site om makkelijk kamers te vinden?
Markplaats, kamerstunt, kamernet?
Weet iemand raad? Websites als kamernet zijn namelijk behoorlijk duur, dus als je een alternatief weet ( goede makelaar in provincie utrecht, laat het me weten).
Edit: Ik was vergeten te zeggen dat ik bereid ben om ook buiten utrecht te wonen.
Zolang de afstand max 45 minuten is, maakt het me niet uit.
Met huursubsidie 650 euro. Let wel op dat de huursubsidie bij deze er nog wordt afgetrokken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je bereid bent om flink te betalen is er op korte termijn wel wat mogelijk qua kamer danwel studio. Wanneer je niet flink wilt betalen is een studio / woning in Utrecht Stad sowieso onhaalbaar en moet je "achteraan sluiten" voor een kamer of gewoon geluk hebben met hospiteren.
Komt dus een beetje neer op budget. Hoe hoog is dat?
Max zit in een prima buurt, weliswaar wat uit het centrum maar zeker niet in het beruchte Kanaleneiland. Ken diverse starters op de arbeidsmarkt / oudere studenten die er wonen en die hebben het prima naar hun zin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:38 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
ohwww... ik leen nog liever 300 /400 euro erbij dan dat ik dat doe.
Begrijp me niet verkeerd, maar nee....
Ik ken Utrecht niet, maar goed. Kan dus geen kwaad. Zal erop reageren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Max zit in een prima buurt, weliswaar wat uit het centrum maar zeker niet in het beruchte Kanaleneiland. Ken diverse starters op de arbeidsmarkt / oudere studenten die er wonen en die hebben het prima naar hun zin.
Misschien moet je in Den Dolder gaan wonen ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet, maar goed. Kan dus geen kwaad. Zal erop reageren.
Moet mijn stufiverklaring eerst maar eens op die site zetten.
Ik heb alleen geen zin in om in een aso buurt te wonen. Hoeft niet wassenaar te zijn, maar het moet wel veilig zijn.
Alsof Kanaleneiland het einde van de wereld is...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:38 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
ohwww... ik leen nog liever 300 /400 euro erbij dan dat ik dat doe.
Begrijp me niet verkeerd, maar nee....
Nieuwegein is ongeveer het putje van Kanaleneilandquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
Kanaleneiland niets vinden en dan in Nieuwegein willen wonen.![]()
Nieuwegein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |