abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2015 @ 05:14:08 #51
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_155170088
Hmmm wat's die knal?
When all else fails, you always have delusion.
pi_155352454
Even m'n club pluggen;

Aanstaande dinsdag begint bij de Utrechtse Rugby Club (URC) weer de jaarlijkse introductiecursus. Voor 30 euro krijg je 6 weken lang les in de basisbeginselen van het rugby (elke dinsdag en donderdag van 20:00 tot 21:30 uur). Na die 6 weken kun je beslissen of je wel of geen lid wilt worden!

Natuurlijk is rugby de leukste en de beste sport die er bestaat. Dat kan ik nu natuurlijk wel makkelijk zeggen, maar het is natuurlijk ook nog eens zo. Naast hard trainen spelen we natuurlijk reguliere competitie, gaan we naar diverse binnenlandse en buitenlandse toernooien, zoeken we elkaar op in de Mick O'Connells om samen rugby te kijken (aanstaande september en oktober het WK Rugby!) en gaan we op het eind van het seizoen met de hele vereniging (senioren) op trip om heel hard te feesten en natuurlijk ook rugby te spelen. Dit jaar zijn we bijvoorbeeld met 50 man/vrouw naar Gdansk (Polen) geweest en vorig jaar was Edinburgh (Schotland) de bestemming.

Kortom, zoek je nog nieuwe vrienden of een nieuwe sport omdat je fit wilt worden, laat het dan even weten en kom dinsdag langs!

Okee doei!
pi_155352507
Met dit grauwe weer van de afgelopen dagen denk ik trouwens terug aan de Rubberboot Missie. Vond het voor 1,5 uur wel erg leuk om mee te doen. Daarna werd het koud en was ik er wel klaar mee. Maar wel heel leuk om een keer mee te maken!

pi_155354585
Ja dat ziet er leuk uit Nielsch!

Ik was maandag in mn ouwe staatsie voor een wandeling mét een fotoverslag voor mijn FBgroep en een etentje met oud-collega's van het Oudenrijn ziekenhuis.
Wat mij toch wel verbaasde was dat het Vreeburg nog maar zo klein is... de helft nog maar.
Het muziekcentrum vind ik dan nog wel apart en best mooi op die plek met straks een terras aan het water van de singel maar wat ik niet begrijp is dit. Zo zonde van het plein ;( -O-

pi_155354626
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat ziet er leuk uit Nielsch!

Ik was maandag in mn ouwe staatsie voor een wandeling mét een fotoverslag voor mijn FBgroep en een etentje met oud-collega's van het Oudenrijn ziekenhuis.
Wat mij toch wel verbaasde was dat het Vreeburg nog maar zo klein is... de helft nog maar.
Het muziekcentrum vind ik dan nog wel apart en best mooi op die plek met straks een terras aan het water van de singel maar wat ik niet begrijp is dit. Zo zonde van het plein ;( -O-

[ afbeelding ]
Edit: grapje ik zag alleen de eerste foto :)
pi_155354641
Plaatjes bijgevoegd die ik van Vreeburg maakte ;)
pi_155355752
Het enige deel van Vredenburg wat nu weg is was het dode deel voor de P&C, daar mist niemand wat aan. Zwervers kunnen ook ergens anders pissen. Op de plek van De Vredenburg stond vroeger al de fietsenstalling. Het plein leek vooral groter. Heel veel groter was het niet. Als de nieuwbouw van HC af is en de schuttingen weg zijn lijkt het weer een stuk groter.
For great justice!
pi_155400423
Zo is dat, en zolang de zaterdagmarkt er nog op past en er nog ruimte overblijft is dat plein zelfs nog te groot.

Ff wat anders. Wie heeft er al eens bij Ubica gegeten, is het wat? Wij gaan het vanavond proberen, ik ben wel benieuwd hoe het er na alle verbouwingen uitziet.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_155400511
Weet iemand of de U-Bieb op de Drift (of de rechtenbieb) op dinsdagavond ook gewoon toegankelijk is voor niet studenten? Ik zoek een rustige plek waar ik diverse nota's en memo's kan bestuderen maar doe het liever buitenshuis omdat ik me hier moeilijk kan concentreren.

Op de website staat dat legitimatie na 17:00 verplicht is. Bedoelen ze daarmee je studentenkaart of gewoon een rijbewijs?

Edit: laat maar, al gevonden. Ik kan gewoon met rijbewijs binnen komen.
Edit 2: rechtenbieb lijkt er niet meer te zijn? Jammer, die vond ik altijd zo leuk.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2015 09:18:45 ]
pi_155400767
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 08:44 schreef Gripper het volgende:
Zo is dat, en zolang de zaterdagmarkt er nog op past en er nog ruimte overblijft is dat plein zelfs nog te groot.

Ff wat anders. Wie heeft er al eens bij Ubica gegeten, is het wat? Wij gaan het vanavond proberen, ik ben wel benieuwd hoe het er na alle verbouwingen uitziet.
Kom er regelmatig, je ziet mij er vanavond wel op het terras zitten. :7
For great justice!
pi_155400815
met de ah actie bij ubica gegeten, was prima! Echt een toevoeging dat er weer wat zit.
pi_155400863
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
met de ah actie bij ubica gegeten, was prima! Echt een toevoeging dat er weer wat zit.
Ja wij hebben voor vanavond ook van die bonnen. Maar ze maken zich er dus ook niet met een matig menuutje vanaf omdat het weer eens van die kortingsactie-tokkies zijn die aanschuiven?

Q: ik weet toch helemaal niet hoe jij eruitziet joh.
Mijn foto's op Flickr!
pi_155400873
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef Gripper het volgende:

[..]

Mega-tof natuurlijk. :7
For great justice!
pi_155400929
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:23 schreef Q. het volgende:

[..]

Mega-tof natuurlijk. :7
Ik zal uitkijken naar een megatof persoon die schuw rondkijkend in zn eentje op zn mobiel zit te internetten ;)
Mijn foto's op Flickr!
pi_155400959
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:27 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik zal uitkijken naar een megatof persoon die schuw rondkijkend in zn eentje op zn mobiel zit te internetten ;)
Met bier in z'n hand.
For great justice!
pi_155401023
quote:

[..]

Ja wij hebben voor vanavond ook van die bonnen. Maar ze maken zich er dus ook niet met een matig menuutje vanaf omdat het weer eens van die kortingsactie-tokkies zijn die aanschuiven?

Reeds twee restaurants gehad in Utrecht met die bonnen (nog 4 te gaan ofzo) en ja, die twee keer hebben wij wel een aangepast menu gekregen waar de keuze wat karig is (echter stond er elke keer iets lekkers op en hebben we prima gegeten). Ze verdienen toch ook vooral op de drank dus als je van plan bent om een fles wijn erbij te bestellen dan vinden ze het vast niet vervelend.
pi_155401557
Restaurants die zich er voor die actie makkelijk vanaf maken met een menuutje wat het geld niet waard is zijn ook wel erg stom bezig. Dan weet je zeker dat mensen die dit als kans aangrijpen om jouw restaurant eens te leren kennen niet meer terugkomen.
Als ik zie dat je van hun normale kaart voor hetzelfde geld veel lekkerder kunt eten... Is helaas al een paar keer voorgekomen met zo'n AH-actie of een groupon deal.

Voor tokkies die normaal dit niet kunnen betalen en nu voor half geld sjieke friemel kunnen proberen is het natuurlijk wel een uitgelezen kans.
Mijn foto's op Flickr!
pi_155401817
quote:

[..]

wij hadden geen keus, maar een lekker menu!
Beter dan the colour kitchen, jammer is dat, bresson vond ik echt leuker.
pi_155401865
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 10:09 schreef Gripper het volgende:
Restaurants die zich er voor die actie makkelijk vanaf maken met een menuutje wat het geld niet waard is zijn ook wel erg stom bezig. Dan weet je zeker dat mensen die dit als kans aangrijpen om jouw restaurant eens te leren kennen niet meer terugkomen.
Als ik zie dat je van hun normale kaart voor hetzelfde geld veel lekkerder kunt eten... Is helaas al een paar keer voorgekomen met zo'n AH-actie of een groupon deal.

Voor tokkies die normaal dit niet kunnen betalen en nu voor half geld sjieke friemel kunnen proberen is het natuurlijk wel een uitgelezen kans.
Bij Inspired (Biltstraat) stond juist hun specialiteit en trots erop (de Crushi ofzo). Wellicht dat ze je juist willen sturen naar hun specialiteiten want ik vond dat ding erg lekker. Mijn vrouw had het andere voorgerecht en dat was ook heerlijk.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:47:34 #70
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_155404560
:') De hele ASW hangt er mee vol!

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:03:56 #71
21636 Feestkabouter
pi_155406230
vreselijk die braderie. teringherrie al in de nacht tijdens het opbouwen, en dan vanaf een uur of 8 al harde muziek voor mijn deur...... ben blij dat ik er niet meer woon.
pi_155407478
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:03 schreef Feestkabouter het volgende:
vreselijk die braderie. teringherrie al in de nacht tijdens het opbouwen, en dan vanaf een uur of 8 al harde muziek voor mijn deur...... ben blij dat ik er niet meer woon.
Ik vond het echt geweldig toen ik nog op de ASW woonde. Die valse volkszangers O+ Dikke geblondeerde tokkie-generaties (oma 35, dochter 18, kleinkind 0 ) die er allemaal t zelfde uitzien O+
De slechte eetkraampjes en de lucht van frituur waar je tegenaan kan leunen O+
En de rotzooi die er wordt verkocht, en dat alles in pláát Utrègs O+
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:54:15 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_155407618
Het ging mij om de fout :D Waarvan ik me nog steeds afvraag of ze het zelf ook niet doorhadden of dat het expres is gedaan :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:18:19 #74
21636 Feestkabouter
pi_155412038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:54 schreef Ireth het volgende:
Het ging mij om de fout :D Waarvan ik me nog steeds afvraag of ze het zelf ook niet doorhadden of dat het expres is gedaan :D
de de
pi_155412572
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:18 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

de de
Ah, bedankt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')