Edit: grapje ik zag alleen de eerste fotoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat ziet er leuk uit Nielsch!
Ik was maandag in mn ouwe staatsie voor een wandeling mét een fotoverslag voor mijn FBgroep en een etentje met oud-collega's van het Oudenrijn ziekenhuis.
Wat mij toch wel verbaasde was dat het Vreeburg nog maar zo klein is... de helft nog maar.
Het muziekcentrum vind ik dan nog wel apart en best mooi op die plek met straks een terras aan het water van de singel maar wat ik niet begrijp is dit. Zo zonde van het plein![]()
[ afbeelding ]
Kom er regelmatig, je ziet mij er vanavond wel op het terras zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:44 schreef Gripper het volgende:
Zo is dat, en zolang de zaterdagmarkt er nog op past en er nog ruimte overblijft is dat plein zelfs nog te groot.
Ff wat anders. Wie heeft er al eens bij Ubica gegeten, is het wat? Wij gaan het vanavond proberen, ik ben wel benieuwd hoe het er na alle verbouwingen uitziet.
Ja wij hebben voor vanavond ook van die bonnen. Maar ze maken zich er dus ook niet met een matig menuutje vanaf omdat het weer eens van die kortingsactie-tokkies zijn die aanschuiven?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
met de ah actie bij ubica gegeten, was prima! Echt een toevoeging dat er weer wat zit.
Mega-tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Q: ik weet toch helemaal niet hoe jij eruitziet joh.
Ik zal uitkijken naar een megatof persoon die schuw rondkijkend in zn eentje op zn mobiel zit te internettenquote:
Met bier in z'n hand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar een megatof persoon die schuw rondkijkend in zn eentje op zn mobiel zit te internetten
Reeds twee restaurants gehad in Utrecht met die bonnen (nog 4 te gaan ofzo) en ja, die twee keer hebben wij wel een aangepast menu gekregen waar de keuze wat karig is (echter stond er elke keer iets lekkers op en hebben we prima gegeten). Ze verdienen toch ook vooral op de drank dus als je van plan bent om een fles wijn erbij te bestellen dan vinden ze het vast niet vervelend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja wij hebben voor vanavond ook van die bonnen. Maar ze maken zich er dus ook niet met een matig menuutje vanaf omdat het weer eens van die kortingsactie-tokkies zijn die aanschuiven?
wij hadden geen keus, maar een lekker menu!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja wij hebben voor vanavond ook van die bonnen. Maar ze maken zich er dus ook niet met een matig menuutje vanaf omdat het weer eens van die kortingsactie-tokkies zijn die aanschuiven?
Q: ik weet toch helemaal niet hoe jij eruitziet joh.
Bij Inspired (Biltstraat) stond juist hun specialiteit en trots erop (de Crushi ofzo). Wellicht dat ze je juist willen sturen naar hun specialiteiten want ik vond dat ding erg lekker. Mijn vrouw had het andere voorgerecht en dat was ook heerlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:09 schreef Gripper het volgende:
Restaurants die zich er voor die actie makkelijk vanaf maken met een menuutje wat het geld niet waard is zijn ook wel erg stom bezig. Dan weet je zeker dat mensen die dit als kans aangrijpen om jouw restaurant eens te leren kennen niet meer terugkomen.
Als ik zie dat je van hun normale kaart voor hetzelfde geld veel lekkerder kunt eten... Is helaas al een paar keer voorgekomen met zo'n AH-actie of een groupon deal.
Voor tokkies die normaal dit niet kunnen betalen en nu voor half geld sjieke friemel kunnen proberen is het natuurlijk wel een uitgelezen kans.
Ik vond het echt geweldig toen ik nog op de ASW woonde. Die valse volkszangersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:03 schreef Feestkabouter het volgende:
vreselijk die braderie. teringherrie al in de nacht tijdens het opbouwen, en dan vanaf een uur of 8 al harde muziek voor mijn deur...... ben blij dat ik er niet meer woon.
de dequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:54 schreef Ireth het volgende:
Het ging mij om de foutWaarvan ik me nog steeds afvraag of ze het zelf ook niet doorhadden of dat het expres is gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |