SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom MLS? Omdat Giovonco (little messi) wel de moeite waard is om te gebruiken en daar heb ik 2 andere kerels uit de MLS bij nodigquote:
Little Messi, dat klinkt net zo logisch als een speler aanduiden met de Grote Crouchquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom MLS? Omdat Giovonco (little messi) wel de moeite waard is om te gebruiken en daar heb ik 2 andere kerels uit de MLS bij nodig
Haha ok dat is waar, water is nat. Maar bedoel dat Giovonco echt een dwerg is (kleiner dan Messi dus), maar wel betere stats heeft dan nif Messi.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Little Messi, dat klinkt net zo logisch als een speler aanduiden met de Grote Crouch
Heb net even gekeken naar zijn stats, en het gaat inderdaad nergens over. Jammer van zijn strength, verder een vervelend kereltje om tegen te moeten spelen inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha ok dat is waar, water is nat. Maar bedoel dat Giovonco echt een dwerg is (kleiner dan Messi dus), maar wel betere stats heeft dan nif Messi.
Ja zijn strength is inderdaad flink pauper, de rest beter dan nif Messi dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb net even gekeken naar zijn stats, en het gaat inderdaad nergens over. Jammer van zijn strength, verder een vervelend kereltje om tegen te moeten spelen inderdaad
Het is ook de jostiband. En daar is het natuurlijk van afgeleid. Zoeken op google levert veel resultaten op met klapjosti. Klapjosti is bij nader inzien toch correct Nederlands. Al schrijft een echte klapjosti klapjosti natuurlijk fout. Daarom is het Klapjostie.quote:
Owja, nog waar ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is ook de jostiband. En daar is het natuurlijk van afgeleid. Zoeken op google levert veel resultaten op met klapjosti. Klapjosti is bij nader inzien toch correct Nederlands. Al schrijft een echte klapjosti klapjosti natuurlijk fout. Daarom is het Klapjostie.
Ik een paar discard IF's, en een di Maria toen hij 300K waard was. Maar had voor die laatste 20 jumbo packs van 15K geopend. Vind het pack openen totaal niet leuk ook. Al die meuk die je te koop moet zetten is vreselijk irritant, zeker nu je van 5K naar beneden terug moet scrollen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Apekoek het volgende:
Enige dat ik ooit uit een pakje heb getrokken is een discard value untradable IF met 60 pace. Maarja heb volgens mij ook nog nooit meer dan 15 packs totaal geopend in FUT.
Yo DS2 ! Alles goed, vriend?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Spelers uit de MLS zijn geen paupers, ze wonnen met 2-1 van de Spurs. M L SUSA
O verkeerde account
Wordt je daar nou niet moe van? Steeds met maver bezig te zijn? Weet gewoon bijna zeker dat je het ook op wijzijnvoetbal gepost hebt. En daar hoef ik niet eens voor naar het forum te gaan.quote:
Dit leeft al 2.5 jaarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wordt je daar nou niet moe van? Steeds met maver bezig te zijn? Weet gewoon bijna zeker dat je het ook op wijzijnvoetbal gepost hebt. En daar hoef ik niet eens voor naar het forum te gaan.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wordt je daar nou niet moe van? Steeds met maver bezig te zijn? Weet gewoon bijna zeker dat je het ook op wijzijnvoetbal gepost hebt. En daar hoef ik niet eens voor naar het forum te gaan.
Ja maar dat weten we nou ondertussen wel. Laat hem lekker zijn gang gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan er gewoon nog steeds niet over uit dat je als volwassen vent jezelf keihard zit af te beren op een blauw kaartje in een pakketje dat je van andermans geld gekocht hebt.
Het ging toen over dat hij 600 euro in packs geinvesteerd had. In FUT 13 meen ik. Wat heeft dat met deze packs te maken? Je kunt niks van FUT editie naar de andere jaargang meenemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan er gewoon nog steeds niet over uit dat je als volwassen vent jezelf keihard zit af te beren op een blauw kaartje in een pakketje dat je van andermans geld gekocht hebt.
Prima. Laat mij dan ook lekker m'n gang gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar dat weten we nou ondertussen wel. Laat hem lekker zijn gang gaan.
Alsof hij er dit jaar minder aan besteed heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het ging toen over dat hij 600 euro in packs geinvesteerd had. In FUT 13 meen ik. Wat heeft dat met deze packs te maken? Je kunt niks van FUT editie naar de andere jaargang meenemen.
Ah, je vult zelf dus de waarheid in.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof hij er dit jaar minder aan besteed heeft.![]()
Wat ik zeg; zolang je je eigen centen verdient vind ik het prima als je packs koopt, leuk zelfs. Maar op deze manier, zo schaamteloos. Tyf op man.Kansloze ziel.
Ja. Klopt.quote:
Ik heb geen idee. Het boeit me ook niet. Dit is het FUT topic. Niet het Nibud topic, en ook niet het Wajong topic.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
Vind ik trouwens helemaal geen gekke aanname, gezien vorige jaren. Jij wel?
Dit is nog altijd een SC, dat jij het uit de titel haalt verandert daar niet zo veel aanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het boeit me ook niet. Dit is het FUT topic. Niet het Nibud topic, en ook niet het Wajong topic.
Vanwaar deze ommekeer mijnheer Toefjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het boeit me ook niet. Dit is het FUT topic. Niet het Nibud topic, en ook niet het Wajong topic.
Heb jij de Heere Jezus Christus eigenlijk al aanvaard als je persoonlijke redder?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanwaar deze omkeer mijnheer Toefjes.
Ja, lekker makkelijk. Dan is dit ook niet het relatietopic, NBA-topic, hittegolftopic of muziektopic. En daar gaat het ook vaak genoeg over.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dit heb ik al een tijdje geroepen hier hoor. Dat het nu een stuk beter loopt nu mensen hier niet meer aangevallen worden op wie ze zijn, of op de beperkingen die ze hebben. Hooguit een sneer als ze iets zeggen dat niet klopt vwbt FUT.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanwaar deze ommekeer mijnheer Toefjes.
Ik heb het bloed aanvaard en hij heeft mij van mijn zonden weten te bevrijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij de Heere Jezus Christus eigenlijk al aanvaard als je persoonlijke redder?
Dat verklaart nog steeds niet die 180 graden draai van jou aangezien jij het er eerst totaal niet mee eens was hier met de moderatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dit heb ik al een tijdje geroepen hier hoor. Dat het nu een stuk beter loopt nu mensen hier niet meer aangevallen worden op wie ze zijn, of op de beperkingen die ze hebben. Hooguit een sneer als ze iets zeggen dat niet klopt vwbt FUT.
Eigenlijk zoals het in alle topics van GAM gaat
Alaafquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het bloed aanvaard en hij heeft mij van mijn zonden weten te bevrijden.
Dat klopt, en ik ben het nog steeds niet eens met hoe het toen is aangepakt door de moderator. Ik hoef ook geen vrienden te zijn met de moderator.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet die 180 graden draai van jou aangezien jij het er eerst totaal niet mee eens was hier met de moderatie.
Ok, dan zijn we het daar over eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat klopt, en ik ben het nog steeds niet eens met hoe het toen is aangepakt door de moderator. Ik hoef ook geen vrienden te zijn met de moderator.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn hoor, dus dat is niet eens zo interessant.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, dan zijn we het daar over eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |