abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154783507
Uit oorspronkelijke OP:
NWS / Metro: Agent schiet ZWARTE man dood

Lekker boeiend of de man zwart, geel, blank of paars was. Altijd maar uit op sensatie :{w

quote:
De agent vraagt het slachtoffer meerdere keren om zijn rijbewijs, terwijl die in zijn auto zit. De man weigert zijn rijbewijs te geven en rijdt op een gegeven moment weg. De agent schiet vervolgens de man door het hoofd.
De beelden kunnen als schokkend worden ervaren.

Een agent die een ongewapende zwarte man doodschoot in de Amerikaanse staat Ohio wordt vervolgd voor moord. De agent droeg een bodycam en die legde de fatale schietpartij vast. Het incident gebeurde op 19 juli in Cincinnati en nu zijn de beelden vrijgegeven door de aanklager.

DOOR HET HOOFD GESCHOTEN
De 43-jarige Samuel DuBose werd aangehouden, omdat hij geen nummerbord op zijn auto had. Op de beelden is te zien hoe Ray Tensing (25) de man stopt. De agent vraagt het slachtoffer meerdere keren om zijn rijbewijs, terwijl die in zijn auto zit. Dubose weigert zijn rijbewijs te geven en rijdt op een gegeven moment weg. De agent schiet vervolgens de man door het hoofd.

VERLOOR ZIJN GEDULD
De agent had verklaard dat hij door de auto werd meegesleurd, maar op de beelden is te zien dat dat niet het geval was.

Lees ook: Amerikaanse politie schiet dagelijks bijna drie mensen neer

De aanklager zegt dat Tensing zijn geduld heeft verloren en doelbewust heeft geschoten. "Hij had nooit bij de politie mogen werken."

RELLEN
Het politiegeweld is al maanden onderwerp van discussie in de Verenigde Staten. Een reeks incidenten heeft het vertrouwen van de Amerikanen in de politie zwaar onder druk gezet. In Cincinnati wordt rekening gehouden met rellen, zoals ook bij vorige incidenten gebeurde.

Metro

Overigens had de beste man natuurlijk gewoon zijn papiertje moeten laten zien. Heeft Silvana Simons hier al op gereageerd? Quincy? :')

Nieuw topic:

En kijk naar dit filmpje, de praktijk:

Met dank aan OMG.

Game on.
I´m back.
pi_154783516
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:05 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, dat is niet zonder onderbouwing. Je reageert op de leeuw, je betrekt de leeuw erbij door op die post te reageren, en je zegt dat, vermits ze hun naam niet eer aan doen, de negers, en te lui zijn, ze er wrs een enorme ophef over gaan maken. Het is puur en onvervalst racisme. :).
Erg suggestief, je betrekt misschien een post uit een andere draad erbij, soit. Lever eerst maar jouw bewijs dat niet-blanken niet het recht hebben om openlijk een wapen te dragen, iets wat jij nagenoeg als feit stelt.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 04:25:13 #3
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154783524
quote:
Lekker boeiend of de man zwart, geel, blank of paars was. Altijd maar uit op sensatie
Aangezien dit in de VS gebeurde, waar al tijden beschuldigingen van racistisch gemotiveerd politiegeweld tegen negers rondzingen, is het wel degelijk relevant om het ras van het slachtoffer van politiegeweld te vernoemen. Het onderschrijft namelijk een veronderstelde trend.
pi_154783541
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:22 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Erg suggestief, je betrekt misschien een post uit een andere draad erbij, soit. Lever eerst maar jouw bewijs dat niet-blanken niet het recht hebben om openlijk een wapen te dragen, iets wat jij nagenoeg als feit stelt.
Nee, iemand betrekt de leeuw Cecil erbij en dat er een heksenjacht wordt georganiseerd tegen degene die de leeuw heeft doodgeschoten, suggererend dat dat nu ook gebeurt dwz eeb heksenjacht tegen deze ar-me diender, en daar reageer je instemmend op. Ja, vermits de negers hun naam niet waarmaken en te lui zijn om dat te doen dan.
Kijk, van mij mag je gerust zo denken hoor en 5 straten racistisch zijn en ar-me, rijke white boys huiliehuilieboeboe of boeboehuiliehuilie hebben recht leeuwendood te schieten, want ze hebben 55 K $ betaald, en links maakt heel Europa kapot en cultuurrelativisten moeten ze ophangen, de Joden hebben egt wel Je-zus vermoordt en homo's moeten deaud etc. etc. enzovoorts enzovoorts (ik vul het even verder in hè), maar ontken het gewoon niet. :).
I´m back.
pi_154783551
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, iemand betrekt de leeuw Cecil erbij en dat er een heksenjacht wordt georganiseerd tegen degene die de leeuw heeft doodgeschoten, suggererend dat dat nu ook gebeurt dwz eeb heksenjacht tegen deze ar-me diender, en daar reageer je instemmend op. Ja, vermits de negers hun naam niet waarmaken en te lui zijn om dat te doen dan.
Kijk, van mij mag je gerust zo denken hoor en 5 straten racistisch zijn en ar-me, rijke white boys huiliehuilieboeboe of boeboehuiliehuilie en links maakt heel Europa kapot en cultuurrelativisten moeten ze ophangen, de Joden hebben egt wel Je-zus vermoordt en homo's moeten deaud etc. etc. enzovoorts enzovoorts (ik vul het even verder in hè), maar ontken het gewoon niet. :).
Zoals eerder gesteld: Dat was een reactie op een bericht van ene Manke. Reageer eens inhoudelijk op mijn inhoudelijke berichten in plaats van het zoeken van spijkers op laag water.
pi_154783554
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Aangezien dit in de VS gebeurde, waar al tijden beschuldigingen van racistisch gemotiveerd politiegeweld tegen negers rondzingen, is het wel degelijk relevant om het ras van het slachtoffer van politiegeweld te vernoemen. Het onderschrijft namelijk een veronderstelde trend.
Inderdaad: Verondersteld.
pi_154783571
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is niet zo sterk als het herhalen van een woord, maar ach, we zullen het er maar mee doen.
Als je even de moeite neemt om voorgaande draad door te lezen dan kun je jezelf ervan gewissen dat het geen trend is, blanken worden vaker neergeschoten door de Amerikaanse politieagenten. Aziaten lijken de dans te ontspringen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 04:49:44 #8
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154783586
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:44 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Als je even de moeite neemt om voorgaande draad door te lezen dan kun je jezelf ervan gewissen dat het geen trend is, blanken worden vaker neergeschoten door de Amerikaanse politieagenten. Aziaten lijken de dans te ontspringen.
Dat maakt niets uit voor de relevantie van het ras in de titel.

Overigens, worden ze ook sneller neergeschoten?
pi_154783596
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat maakt niets uit voor de relevantie van het ras in de titel.

En nu ga jij duiden waar ik het ras van het slachtoffer heb gebruikt om deze moord te bagetaliseren? Of überhaupt deze moord te bagetaliseren?
pi_154783598
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Echt niet je begint al te liggen als ik vraag wat het doodschieten van leeuwen met racisme te maken heeft. En dat heeft het heel erg volgens jou.
Waar dan?
pi_154783599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:52 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Waar dan?
Volgens mij heb ik dat nu al minimaal 2 x aangehaald.
I´m back.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 04:53:44 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154783602
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:51 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

En nu ga jij duiden waar ik het ras van het slachtoffer heb gebruikt om deze moord te bagetaliseren? Of überhaupt deze moord te bagetaliseren?
Geen idee of je dat gedaan hebt. Dat beweer ik ook nergens.
pi_154783610
Zal wel weer vrijspraak voor de politieman worden, nothing to see here.
pi_154783611
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Geen idee of je dat gedaan hebt. Dat beweer ik ook nergens.
Je insinueert het slechts.
pi_154783616
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:56 schreef Nober het volgende:
Aangezien hij is aangeklaagd voor moord c.q. doodslag en het videobewijs er is neem ik aan dat deze ¨agent¨ voorlopig zeepjes mag rapen. En dat vindt Bubba dan weer leuk.
pi_154783635
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:56 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Duid het dan eens.
Dat heb ik al 2 x gedaan, in vorig topic, als je zelf niet te lui zou zijn, anders dan dat ik van je mag verwachten, zou je dat even opzoeken. :').

Maar goed, ik zou eind jaren 80 ook al een keer doodgeschoten zijn als ik neger in VS was geweest, herinner ik me nu. Ik ging toen naar een zomerbaantje om 4 uur in de nacht op mijn fiets, en reed toen na een tijd wachten door het rode licht. Hup meteen politie-auto scheurend achter me aan. Ik door fietsen. Zij uit raampje: stoppen. Ik: waarom? Uiteindelijk gooien ze hun auto voor me. En toen een hele discussie. Waarom reed ik door het rode licht, krijg je nu een bon voor. Ik: ben ik niet mee eens, er rijdt hier niemand en waarom gaan jullie geen boeven vangen. Gasten werden echt agressief. En ik stoïcijns: ik accepteer geen bon. Enfin op dat moment was ik dus in VS al in de boeien geslagen en opgebracht in de cel en wrs had ik ook al 5 to 10 yrs met pleabargening in de gevangenis gezeten, als ze me gewoon niet hadden doodgeschoten.
Nu kreeg ik ongeveer een half jaar later een verzoek om naar de Kantonrechter te komen. Daar wou ik dus een pleidooi afsteken, en die rechter zegt na twee zinnen: stop maar, je krijgt 60 gulden boete en je mag niet in hoger beroep gaan. :').
"Mijn enige ervaring met justitie tot nu toe".
Maar goed, ik leef nog. ;).
I´m back.
pi_154783638
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:56 schreef Nober het volgende:
Denk het dit keer niet, hoor.
I´m back.
pi_154783642
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 05:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heb ik al 2 x gedaan, in vorig topic, als je zelf niet te lui zou zijn, anders dan dat ik van je mag verwachten, zou je dat even opzoeken. :').

Maar goed, ik zou eind jaren 80 ook al een keer doodgeschoten zijn als ik neger in VS was geweest, herinner ik me nu. Ik ging toen naar een zomerbaantje om 4 uur in de nacht op mijn fiets, en reed toen na een tijd wachten door het rode licht. Hup meteen politie-auto scheurend achter me aan. Ik door fietsen. Zij uit raampje: stoppen. Ik: waarom? Uiteindelijk gooien ze hun auto voor me. En toen een hele discussie. Waarom reed ik door het rode licht, krijg je nu een bon voor. Ik: ben ik niet mee eens, er rijdt hier niemand en waarom gaan jullie geen boeven vangen. Gasten werden echt agressief. En ik stoïcijns: ik accepteer geen bon. Enfin op dat moment was ik dus in VS al in de boeien geslagen en opgebracht in de cel en wrs had ik ook al 5 to 10 yrs met pleabargening in de gevangenis gezeten, als ze me gewoon niet hadden doodgeschoten.
Nu kreeg ik ongeveer een half jaar later een verzoek om naar de Kantonrechter te komen. Daar wou ik dus een pleidooi afsteken, en die rechter zegt na twee zinnen: stop maar, je krijgt 60 gulden boete en je mag niet in hoger beroep gaan. :').
"Mijn enige ervaring met justitie tot nu toe".
Maar goed, ik leef nog. ;).
Dit hele verhaal staat toch los van mijn argumenten in dit topic? Hiermee duid je niet (jouw reacties op of) mijn eerdere argumenten.
pi_154783645
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 05:09 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dit hele verhaal staat toch los van mijn argumenten in dit topic? Hiermee duid je niet (jouw reacties op of) mijn eerdere argumenten.
Nee, want je keert nog steeds niet terug naar dat vorige topic om even te controleren wat je met je zatte kop gereageerd hebt op die dude die over die leeuw begon... En dan zeg jij in feite dat negers lui zijn?
I´m back.
pi_154783648
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 05:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, want je keert nog steeds niet terug naar dat vorige topic om even te controleren wat je met je zatte kop gereageerd hebt op die dude die over die leeuw begon... En dan zeg jij in feite dat negers luit zijn?
Dat ene comment was een reactie op Mankie en dat heb ik al meermaals aangegeven. Dat ene comment staat in schril contrast met alle inhoudelijke comments die ik geplaatst heb waar je liever niet op in wil gaan.
pi_154783655
Lullige van racisten is gewoon dat ze weten dat ze fout zitten, maar dat willen ze altijd verdoezelen als ze erop aangesproken worden, en dan gaan ze ineens heel moeilijk doen, terwijl iedereen aan zijn theewater al voelt dat er gewoon veel betekenissen achter alleen al hun nickname schuil gaan. :D.
Waarom kunnen racisten gewoon niet toegeven dat ze racistisch zijn, dan heb je toch een veel betere en eerlijkere discussie?
I´m back.
pi_154783659
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 05:13 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat ene comment was een reactie op Mankie en dat heb ik al meermaals aangegeven. Dat ene comment staat in schril contrast met alle inhoudelijke comments die ik geplaatst heb waar je liever niet op in wil gaan.
Dat gaat over de leeuw en de dentist en dan zeg jij daar maken ze, als ze hun naam niet waar maken en er te lui voor zijn, een hele song and dance van (woorden van gelijke strekking).
Nu is big game hunting iets wat voornamelijk door vermogenden wordt ondernomen en dus is het niet direct een racistisch dingetje, maar dat maak je er dan weer wel van.
Walter Palmer (white boy, dentist) is net zo zielig als de politie-agent uit het filmpje... :').
I´m back.
pi_154783660
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 05:16 schreef Ryan3 het volgende:
Lullige van racisten is gewoon dat ze weten dat ze fout zitten, maar dat willen ze altijd verdoezelen als ze erop aangesproken worden, en dan gaan ze ineens heel moeilijk doen, terwijl iedereen aan zijn theewater al voelt dat er gewoon veel betekenissen achter alleen al hun nickname schuil gaan. :D.
Aangezien ik het enige tegengewicht ben in deze discussie op dit moment: Kun je dat ook duiden?
pi_154783662
6oC in de tent hier nu. :').
I´m back.
pi_154783663
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 05:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat gaat over de leeuw en de dentist en dan zeg jij daar maken ze, als ze hun naam niet waar maken en er te lui voor zijn, een hele song and dance van (woorden van gelijke strekking).
Nu is big game hunting iets wat voornamelijk door vermogenden wordt ondernomen en dus is het niet direct een racistisch dingetje, maar dat maak je er dan weer wel van.
Walter Palmer (white boy, dentist) is net zo zielig als de politie-agent uit het filmpje... :').
Maar ik heb dit nooit onderdeel gemaakt van deze discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')