quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervelend overstap-station, dat Utrecht centraal
utrecht centraalquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of je zegt gewoon via internetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt me wel awkward als je kinderen dan vragen hoe papa en mama elkaar hebben leren kennen.
"Ja kind, we zaten op fok en waren elkaar aan het hosselen"
gaat dit over neighbour?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, heb de creativiteit van een Zeef(je) op dit momentquote:
Ex heb ik echt op een genante manier via FOK! leren kennenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt me wel awkward als je kinderen dan vragen hoe papa en mama elkaar hebben leren kennen.
"Ja kind, we zaten op fok en waren elkaar aan het hosselen"
Had hij je geimponeerd met zijn hosselskills? Hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ex heb ik echt op een genante manier via FOK! leren kennen
omdat sof geen penis bleek te hebbenquote:
eerst maar mn ex vergeten hehehequote:
Het had te maken met hentai en mdma :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had hij je geimponeerd met zijn hosselskills? Haha
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat sof geen penis bleek te hebben
geen ideequote:
Mwah bij PEC was hij niet onaardig hoor, Rusnak wel het liefst achter de spits hij dan op links.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja is dat wat? Weet niet hoor.... of we daar de oorlog mee winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |