Oh jij bent er ook weerquote:
Echt mooi!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja he, hij heeft ook lichtjes.
[ afbeelding ]
ik ben lief jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
allemaal complimentjes hier wow
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgevingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt mooi!heb je dat zelf gemaakt ?
kijk gewoon het filmpjequote:
het is te merken. Iedereen hier ineensquote:
okquote:
je lijkt ook echt op zo'n jufquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgeving
Mkay, drugs are bad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgeving
ben jij hier ook voor kwaiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is te merken. Iedereen hier ineens
doe een wc papier er in ik zweer helptquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn bier is doodgeslagen godverdomme
nee voor sof natuurlijk. Dat is al tijden bekend toch?quote:
Oh ik las op de een of andere manier broerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn bier is doodgeslagen godverdomme
Komt door mij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is te merken. Iedereen hier ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |