quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet wanhopig. Heel autistisch.
Hij denkt dat prosituees relaties met hem willen
pluffquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.
Oh is dat Ven1978 ofzo? Zag een topic van hem dat hij op zoek was naar een prostituee en hoopte op een eventuele relatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet wanhopig. Heel autistisch.
Hij denkt dat prosituees relaties met hem willen
Lekker op vrouwenbilletjes slaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er hard op slaat misschien zal het wel gevoelig zijn ja
Nee. pluffquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh is dat Ven1978 ofzo? Zag een topic van hem dat hij op zoek was naar een prostituee en hoopte op een eventuele relatie.
Daar staat geen foto van haar tussen hoorquote:
wtf..quote:
wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
eeyyy dit is 3kbquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
ik sta op geen enkele foto daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft gaygay voor me gemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamerWild pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
geen idee, denk als ik terug ben van vakantie pasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof wanneer weer rijnkadesessie?
zet hem op je iphone of je bbquote:
oh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, denk als ik terug ben van vakantie pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |