quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Toto69 het volgende:
heb echt amper foto's van mezelf op mn laptop
hoogstens deze danswagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Geen idee meer hoe ik er aan komquote:
toen ik in t zkh lag verveelde ik me jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna hele dag vrij!
[..]
Wat is dit voor gekke foto
Kijk hoe hij aankijkt tegen bediening in een restaurantquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hoezo als slaaf. Vriendelijke man lijkt me
Kauai weet het welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil maar de helft van mij wegeven, extra hipster erover gegooid
+10 streetcreds voor wie de plaat kan raden
ik weet m ik weet mquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil maar de helft van mij wegeven, extra hipster erover gegooid
+10 streetcreds voor wie de plaat kan raden
Nee want dan heb ik vaak niet echt een open vraag gesteldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zitten jullie ook altijd te huilen als je twee blauwe vinkjes hebt en geen reactie?
coolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat jij dit was hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.Your beauty never ever scared me.
Nah daar heeft hij wel een punt. Meeste personeel interesseert het allemaal nietsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk hoe hij aankijkt tegen bediening in een restaurant
Zal hij ook wel vinden als jij hem uitnodigt als gast. Dat hij een koning is
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:ben je normaal blacka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee, ik heb op dit moment zelfs geen whatsappquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zitten jullie ook altijd te huilen als je twee blauwe vinkjes hebt en geen reactie?
Ìk wil je uit elkaar trekken''quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik vaak niet echt een open vraag gesteld
ja, ik heb liever dat anderen als laatste reageren zodat ik niet die blauwe vinkjes zie, maar zij welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |