Klop wel ja. Laten we hopen dat Tottigod ons van de troon stoot dit jaar. Bij ons komt er wel binnenkort verandering in. Inter en Milan gaan weer richting top niveau en ik vind Napoli heel link dit seizoen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie is sowieso al niet meer interessant omdat de kampioen al vaststaat elk jaar.
Al is dat in de Serie A ook wel redelijk het geval
[..]
Ja hebben een prima elftal (al valt het wel mee. Alleen de Bruyne vind ik echt genot). Maar die club is zo grauw als wat. Echt zo'n bedrijfsteam net als Leverkusen. Allemaal van die PSV clubjes zonder ziel
Sowieso als Serie A nieuwe stadions krijgen en weer meer geld kan het nog wat worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klop wel ja. Laten we hopen dat Tottigod ons van de troon stoot dit jaar. Bij ons komt er wel binnenkort verandering in. Inter en Milan gaan weer richting top niveau en ik vind Napoli heel link dit seizoen.
Omkoping gebeurt overal weet ik zeker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso als Serie A nieuwe stadions krijgen en weer meer geld kan het nog wat worden.
Al blijft er altijd een zweem van corruptie en omkoping rond die competitie hangen.
Milan en Rome krijgen toch een nieuw stadionquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Nozick het volgende:
Die gedeelde stadions zijn ook dramatisch. Milan, Rome, Genoa en Sampdoria. Is toch armoedig.
Ook vaak lelijk met sintelbanen enzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Nozick het volgende:
Die gedeelde stadions zijn ook dramatisch. Milan, Rome, Genoa en Sampdoria. Is toch armoedig.
Ooh zal wel in elk land een beetje gebeuren, maar nooit in die grote mate van Italië. Althans niet in Engeland, Nederland, Duitsland enzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omkoping gebeurt overal weet ik zeker.
Engeland is eentje 100% man. City kampioenschap is toch gekocht zo duidelijk als wat joh.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh zal wel in elk land een beetje gebeuren, maar nooit in die grote mate van Italië. Althans niet in Engeland, Nederland, Duitsland enzo.
Wel in die Oostbloklanden
Rechterrijtje is wel zwakker dan in de Bundesliga.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
Maar zelfs wanneer de Serie A in de slechtste tijden ooit zit is het qua niveau niet minder dan Duitsland dat zegt ook wel wat.
Komt gewoon omdat QPR wist dat ze veilig waren en het wel konden laten lopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engeland is eentje 100% man. City kampioenschap is toch gekocht zo duidelijk als wat joh.90e minuut staat het 1-2 en 5 minuten later 3-2 jaja
Juve en Napoli eig alleen op dit moment.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Italië moet ook geen 4 clubs in de CL hebben
Juventus, Inter, AC Milan is genoeg als ze op sterkte zijn
Ik had het ook niet over dit moment, maar wel qua potentie natuurlijk. Inter en AC Milan komen altijd wel weer terug met een topteam. Napoli is historisch gezien toch minderquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve en Napoli eig alleen op dit moment.
Napoli een EL club noemen is natuurlijk pure domheid
Inter heeft ook wel lekker team nu hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve en Napoli eig alleen op dit moment.
Napoli een EL club noemen is natuurlijk pure domheid
Haha hou op JR dit kun jij ook niet ontkennen zelfs Juve deed het toen der tijd minder opvallendquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat QPR wist dat ze veilig waren en het wel konden laten lopen
United gehaat enzo
Inter en ook Milan, hoewel ik het een schijtclub vind, hebben wel oke ingekocht. Al zie ik veel liever Fiorentina + Juve/Napoli, drie mooiste clubs van Italië toch welquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inter heeft ook wel lekker team nu hoor
Milan heeft niet ok ingekocht die hebben nog zowat niks.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inter en ook Milan, hoewel ik het een schijtclub vind, hebben wel oke ingekocht. Al zie ik veel liever Fiorentina + Juve/Napoli, drie mooiste clubs van Italië toch wel
Laat me naïef zijn jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha hou op JR dit kun jij ook niet ontkennen zelfs Juve deed het toen der tijd minder opvallend
Roma komt kort daarachterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milan heeft niet ok ingekocht die hebben nog zowat niks.
Objectief vind ik Roma denk ik de mooiste club van Italië. Echt volks
Rami vind ik wel een goeiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milan heeft niet ok ingekocht die hebben nog zowat niks.
Objectief vind ik Roma denk ik de mooiste club van Italië. Echt volks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |