SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2015 22:37:25 ]
een jaat zonder trigger, stel je voorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een jaar vind ik nog wat kort. Een jaar of 10 Ferryvrij zou niks mis mee zijn
Jij staat juichend op je bed te springen als er midden in de nacht een neger van twee meter binnen stormt. Nog leuker als zijn broek al uit isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk programma was dat, zo'n neger van 2 meter die je deur intrapt en je slaapkamer binnen stormt terwijl hij INTERVENTIE aan het schreeuwen is.
Hoi Henk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Triggershit het volgende:
[..]
een jaat zonder trigger, stel je voor
Een jaar niet getriggerd is een jaar niet geleefdquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Triggershit het volgende:
[..]
een jaat zonder trigger, stel je voor
Tuurlijk, doet hij ook nog iets goeds voor de samenleving.quote:
Helaas bestaat er nog veel racisme in Nederland.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij staat juichend op je bed te springen als er midden in de nacht een neger van twee meter binnen stormt. Nog leuker als zijn broek al uit is
Hij herkent zich weer heel erg in hemquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moest zich er vandaag ook weer mee bemoeien.
OOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk, doet hij ook nog iets goeds voor de samenleving.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom komt Henk hier eigenlijk niet meer
Ik zie nog liever Arie Boomsma, dus je snapt deze haat gaat gewoon heel ver.quote:
#eenteameenturkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Misschien zitten hier te veel Turken.
Gekke xenofoob dat het ook is he.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Misschien zitten hier te veel Turken.
Twee druppels water.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij herkent zich weer heel erg in hem.
Als het maar een piemel heeft. Een hartslag is ook fijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Ferry ook wel van negers houdt.
Dat laatste is optioneel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het maar een piemel heeft. Een hartslag is ook fijn
Ik ook van jouquote:
Fietspomp.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, zonder hartslag gaat ie lastig omhoog Uccie
Zou Doedel ontvanger zijn dan? Lijkt me meer een typje dat hem overal in steekt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, zonder hartslag gaat ie lastig omhoog Uccie
Ja, vreselijker dan hij komen ze niet voor nee.quote:
Vind ik leukquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ans/1680199638869457
Njos is op vakantie.quote:
Niet zo serieus nemen.quote:
Dat vertelt ze je zelf wel als ze terug is.quote:
Inb4 een walgelijke reactie hieropquote:
Een mes is er niks bijquote:
En wanneer is dat ongeveer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vertelt ze je zelf wel als ze terug is.
quote:
Als ze weer thuis is.quote:
WHY????quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Zou hij ook met een stijve plasser meelezen?
okquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Wielrennen en voetbal zijn geweldige sporten en ik hoop dat ze nog meer op tv komen dan nu!
okquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Wielrennen en voetbal zijn geweldige sporten en ik hoop dat ze nog meer op tv komen dan nu!
Als ze jou zelf niets verteld heeft of in het topic heeft gepost, ga ik dat toch niet openbaar maken.quote:
Roken is gezond!quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Nou,quote:
Was een garpje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze jou zelf niets verteld heeft of in het topic heeft gepost, ga ik dat toch niet openbaar maken.
Ga dan gewoon zelf naar Somalië, dat is voor iedereen leuker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou nog wel een miljoen meer Somaliërs willen importeren naar ons land!
Uccie weetquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga dan gewoon zelf naar Somalië, dat is voor iedereen leuker.
Islam = beste geloofquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou nog wel een miljoen meer Somaliërs willen importeren naar ons land!
Het is dat ik spierwit ben, anders zou ik daar ook niet eens opvallen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga dan gewoon zelf naar Somalië, dat is voor iedereen leuker.
Jij mag een hele week geen grapjes meer maken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was een garpje.
Geit, Os. Laat maar.
Er bestaan ook albino-negers, maar ik denk niet dat je dan veiliger bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is dat ik spierwit ben, anders zou ik daar ook niet eens opvallen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij mag een hele week geen grapjes meer maken.
Deed hij dat dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij mag een hele week geen grapjes meer maken.
Zit jij dat nou de hele dat te gluren om dat plaatje voor Yoki te postenquote:
Dan krijg je ook nog Quinsy achter je aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er bestaan ook albino-negers, maar ik denk niet dat je dan veiliger bent.
Schoensmeer een optie?
Ik ga er even vanuit dat Mani harder kan fietsen en dat hij dan weer veilig is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je ook nog Quinsy achter je aan
Al valt 'ie volgens mij wel op mannen, dus dat zal Mani dan weer niet zo erg vinden.
Ik help die jongen gewoon, hij is trouwens wel een tijdje weg, hij woont toch niet op de Ruyterstraat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit jij dat nou de hele dat te gluren om dat plaatje voor Yoki te posten
Geen idee, zover was ik nog niet met hosselen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik help die jongen gewoon, hij is trouwens wel een tijdjjjjjjjjjjje weg, hij woont toch niet op de Ruyterstraat?
Duurt lekker lang dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, zover was ik nog niet met hosselen.
Dat zou je denken ja ...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat Mani harder kan fietsen en dat hij dan weer veilig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hallo, ik loop nog altijd voor op LKVDTquote:
It;s aliiiiiiiiivequote:
Echt nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hallo, ik loop nog altijd voor op LKVDT
Echt wel, heb jij al foto's van Fatima?quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt wel, heb jij al foto's van Fatima?
En haar whatsapp waar hij haar zit te stalken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt wel, heb jij al foto's van Fatima?
Doe ik bij jou ook, daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
En haar whatsapp waar hij haar zit te stalken.
Oh.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik bij jou ook, daar is niets mis mee.
LKTDVquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic gaat weer op een ramp uitlopen dat ik net zo goed Independance Day kan gaan kijken
Die kun je niet volgen. Hebben geen transponder aan staan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
Als er geen type vliegtuig bij staat is het dan van defensie?
Hoezo, Whiskas is net weg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic gaat weer op een ramp uitlopen dat ik net zo goed Independance Day kan gaan kijken
Jawel hoor, verschijnen alleen niet op die sites. Moet je even eigen apparatuur voor hebben op MODE-S.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kun je niet volgen. Hebben geen transponder aan staan.
Ja, gewoon even aanschaffen toch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je even eigen apparatuur voor hebben op MODE-S.
Hamer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik een kokosnoot, bedenk me alleen hoe ik die open ga krijgen.j
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik een kokosnoot, bedenk me alleen hoe ik die open ga krijgen.j
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen de buren niet zo leuk vinden, en dan moet ik weer naar de kelderbox lopen.
LOL, volgens mij weet jij wel ongeveer welke buurt ik zit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, zover was ik nog niet met hosselen.
Jawel, en met een beetje moeite en google earth zou ik zelfs het adres kunnen vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LOL, volgens mij weet jij wel ongeveer welke buurt ik zit.
In dat geval: heb je goede tanden? Dan is knagen een optie.quote:
heb je de oogjes ingeprikt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
En ik wil het sap natuurlijk hebben, dat is nu aan het uitlekken.
Wel alle 3 doen.quote:
huh? zeker ander merkquote:
Heb je niet zoiets?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
En ik wil het sap natuurlijk hebben, dat is nu aan het uitlekken.
Ik heb toch altijd de gordijnen dicht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, en met een beetje moeite en google earth zou ik zelfs het adres kunnen vinden.
Maar zo'n stalker ben ik nou ook weer niet.
ik pas door de brievenbusquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd de gordijnen dicht.
Gewoon een neppertquote:
Nee, kijk morgen wel, dan smijt ik hem gewoon op de grond.quote:
*note to self: krukkie meenemen.quote:
Ik weet ook waar Fokker woont.quote:
Ben je al aan het inpakken voor je verhuizing?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fokker Technologies
Industrieweg 4
NL-3351LB, Papendrecht
Netherlands
Yes, but dat moet good comen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben je al aan het inpakken voor je verhuizing?
Ik see dat je gepracticed have.quote:
Gelukkig hoef je niet naar Frankrijk.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
Eens kijken of ik kan slapen.tot morgen.
En dan te bedenken dat de realiteit ook gewoon is dat ze die ouwe gaat afzuigen omdat ze geen geld heeft.quote:
Ach, heeft die man ook een pleziertje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de realiteit ook gewoon is dat ze die ouwe gaat afzuigen omdat ze geen geld heeft.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
Eens kijken of ik kan slapen.tot morgen.
Dit is echt waarom mensen kapot moeten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef YokiKater het volgende:
Mani kan hier wel van genieten. https://www.facebook.com/vkmag/videos/1055935604417318
Best misselijk ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is echt waarom mensen kapot moeten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef Fylax het volgende:
Fooi Dennis Weening is natuurlijk een stunt
nieuw topitem van fylax
Nu pas af, dat was vanochtend al op het forum man, en je was er vanmiddag al mee bezig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef Fylax het volgende:
Fooi Dennis Weening is natuurlijk een stunt
nieuw topitem van fylax
ja was ff vergetenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu pas af, dat was vanochtend al op het forum man, en je was er vanmiddag al mee bezig.
quote:
Waarom denk je anders dat ze in Tunesië zo tekeer gingen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is echt waarom mensen kapot moeten.
Ja de bruiloft is pas gepland in 2020, ik heb nog even dusquote:
Ja, maar deze is interactief.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had 't gekopieerd hoor!
Heb iets van 6 werkjes ofzo nu.
Joh, dit boeit helemaal niemand ene penis.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
Heb net verdomde een uur lang naar m'n Surface-pen lopen te zoeken.
Heb je hem gevonden?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
Heb net verdomde een uur lang naar m'n Surface-pen lopen te zoeken.
In zijn bips.quote:
Ja, zeg het ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk regenwoud.
Also, mijn muis doet raar.
Niet gezien.quote:
Je bedoelt gewoon een willekeurige post van het quoten?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een willekeurige post van het quoten?
You tell me.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeten wij dat willen met zijn allen?
Gelukkig zijn die van mij te slecht om ook maar opgeslagen te worden.quote:
Noh, je had wel 1 hele goede. Ordner!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die van mij te slecht om ook maar opgeslagen te worden.
Nee die was kut want ik schoot uitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Noh, je had wel 1 hele goede. Ordner!
Alleen heb ik die dan net weer niet.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die was kut want ik schoot uitJa, dat was inderdaad een hele goede tekening. Dank je moemoe
!
Ja dat.quote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag de vogelpoep van Specularium zien.
Waarom heb je DM op een apart venster en niet gewoon lekker over het forum heen?quote:
Oh, eenvoudiger.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heb je DM op een apart venster en niet gewoon lekker over het forum heen?
Maar dan heb je geen pop-up?quote:
Ik was reuze benieuwd naar de bijensoep. Niks boeiends kunnen vinden thoughquote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou ook wel wat bijensoep over mijn scherm heen willen hebben.
En als je het dan uiteindelijk doet is het onder stress/druk?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom word ik zo lui als ik dingen moet doen?
Niet echt een goede eigenschap.
Hmm, ik vind dat maar irritant, gebruik het alleen op mobiel omdat het dan niet anders kan.quote:
Ja, ik wacht net zo lang tot het me echt te veel wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
En als je het dan uiteindelijk doet is het onder stress/druk?
Insecten bevatten veel proteïnen he, helemaal zo gek niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Omnomnom, heerlijk soepje.
Herkenbaar, herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik wacht net zo lang tot het me echt te veel wordt.
Waarschijnlijk over een uur ofzo.
Insecten liggen nu al in de supermarkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal bij de AH filiaalmanager vragen wanneer bijensoep in de schappen ligt.
2020 is coming!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik duik snel maar snel mijn bed in voordat ik van Yas te horen krijg dat ik op tijd moet gaan slapen
Ze heeft je wel heel goed onder de duim he? Je mag best voor jezelf opkomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik duik snel maar snel mijn bed in voordat ik van Yas te horen krijg dat ik op tijd moet gaan slapen
Doe dat, maar ik denk dat ik eerst nog even een aflevering van een serie ga kijken en dán ga ik eindelijk wat doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:16 schreef moemoe het volgende:
Dan zal ik stoppen met converseren Johannes.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe dat, maar ik denk dat ik eerst nog even een aflevering van een serie ga kijken en dán ga ik eindelijk wat doen.
Hoogstwaarschijnlijk heeft hij geen zin om hier posten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hadden ze dat stuk stront niet ter plekke hartstikke dood kunnen knallen? Zieke religieuze kut-extremisten met hun geschifte kutgedrag. Voor het vuurpeloton ermee.
LTKDV zit al onder de plak nog voordat er een relatie is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:15 schreef LTVDK het volgende:
En lekker lekker weer.quote:
Veel te gezond voor Tim.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En lekker lekker weer.
Tijd om een rondje te fietsen timmmmm!
Vanmiddag denk ik. Het is vandaag ook gewoon tijd voor een rocky marathon. Ik ben ze alle zes aan het uhhhh kopen op dit momentquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En lekker lekker weer.
Tijd om een rondje te fietsen timmmmm!
Ik denk dat het allemaal de schuld is van de joden, net als dat de joden homo's neersteken en de joden Jezus hebben vermoordquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk heeft hij geen zin om hier posten.
Hoogstwaarschijnlijk komt dit door Harry.
Harry.
Wat een topdag gaat dat worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is vandaag ook gewoon tijd voor een rocky marathon. Ik ben ze alle zes aan het uhhhh kopen op dit moment
Wie gaat er nou in de zon lopen als je ook binnen met de gordijnen dicht en het broekje uit Rocky kan gaan kijkenquote:
Ik vind het tijd voor een blikje cola en chips.quote:
I agree.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het tijd voor een blikje cola en chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |