SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2015 22:37:25 ]
een jaat zonder trigger, stel je voorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een jaar vind ik nog wat kort. Een jaar of 10 Ferryvrij zou niks mis mee zijn
Jij staat juichend op je bed te springen als er midden in de nacht een neger van twee meter binnen stormt. Nog leuker als zijn broek al uit isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk programma was dat, zo'n neger van 2 meter die je deur intrapt en je slaapkamer binnen stormt terwijl hij INTERVENTIE aan het schreeuwen is.
Hoi Henk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Triggershit het volgende:
[..]
een jaat zonder trigger, stel je voor
Een jaar niet getriggerd is een jaar niet geleefdquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Triggershit het volgende:
[..]
een jaat zonder trigger, stel je voor
Tuurlijk, doet hij ook nog iets goeds voor de samenleving.quote:
Helaas bestaat er nog veel racisme in Nederland.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij staat juichend op je bed te springen als er midden in de nacht een neger van twee meter binnen stormt. Nog leuker als zijn broek al uit is
Hij herkent zich weer heel erg in hemquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moest zich er vandaag ook weer mee bemoeien.
OOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk, doet hij ook nog iets goeds voor de samenleving.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom komt Henk hier eigenlijk niet meer
Ik zie nog liever Arie Boomsma, dus je snapt deze haat gaat gewoon heel ver.quote:
#eenteameenturkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Misschien zitten hier te veel Turken.
Gekke xenofoob dat het ook is he.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Misschien zitten hier te veel Turken.
Twee druppels water.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij herkent zich weer heel erg in hem.
Als het maar een piemel heeft. Een hartslag is ook fijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Ferry ook wel van negers houdt.
Dat laatste is optioneel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het maar een piemel heeft. Een hartslag is ook fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |