Gewoon nog een keer of 10 naar Japan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervelend zeg, overal al geweest zijn waar je naartoe wilde
Met afstand.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was het echt zo tof ja? Leukste reis tot nu toe?
Jaaaaa!quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Of je gaat volgend jaar met mij mee
Nou hup, in de beheerstand (voeten op het buro)quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
Er zijn drie mensen die een bepaalde vraag van me kunnen beantwoorden en die zijn allemaal nog weken op vakantie. Pfffff.
Zonder koffie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou hup, in de beheerstand (voeten op het buro)
ik had eerder vakantie genomen omdat ik, als ik later vakantie zou nemen ik een paar weken niks te doen zou hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
Er zijn drie mensen die een bepaalde vraag van me kunnen beantwoorden en die zijn allemaal nog weken op vakantie. Pfffff.
Nee, helaas.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie misschien waarom chrome + silverlight het niet meer saampjes willen doen?
BBQquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
Wat eten jullie vanavond (of hebben jullie gegeten)? Ik eet straks iets met tomaten en komkommer denk ik
Schijnt altijd al te zijn, maar er was een workaround die ze nu of per 1 sept ook dichtgooien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie misschien waarom chrome + silverlight het niet meer saampjes willen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |