Dat doet het bureau dat ertussen zit al.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klant bellen en om uitleg vragen is geen optie?
Ga aan de borstvoedingquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:34 schreef Q. het volgende:
DE KOFFIE IS OP.![]()
![]()
![]()
Het is verdomme maandag. Dit is een misdaad tegen de menselijkheid!
Koffie is overratedquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:34 schreef Q. het volgende:
DE KOFFIE IS OP.![]()
![]()
![]()
Het is verdomme maandag. Dit is een misdaad tegen de menselijkheid!
Ach, vrouwen moeten doen wat ze niet laten kunnen. En waar ze het willen. Ben voornamelijk tegen babies op bepaalde locaties, niet het voeden an sich.quote:
Van mij mogen ze borstvoeding geven waar ze willen, maar als anderen aangeven het niet prettig te vinden moeten ze niet meteen de geitenwollensokkenfeminist uithangen, het is geven en nemen. Ik kan me best voorstellen dat mannen zich er ongemakkelijk bij kunnen voelen. Maar als die baby's dan stil zijn, vind ik alles primaquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, vrouwen moeten doen wat ze niet laten kunnen. En waar ze het willen. Ben voornamelijk tegen babies op bepaalde locaties, niet het voeden an sich.
Ik kwam bij mijn nichtje baby kijken. Zit ze op de bank borstvoeding te geven. Hallo nichtjequote:Op maandag 3 augustus 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij mogen ze borstvoeding geven waar ze willen, maar als anderen aangeven het niet prettig te vinden moeten ze niet meteen de geitenwollensokkenfeminist uithangen, het is geven en nemen. Ik kan me best voorstellen dat mannen zich er ongemakkelijk bij kunnen voelen. Maar als die baby's dan stil zijn, vind ik alles prima
Wat maakt jou dat nou uitquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kwam bij mijn nichtje baby kijken. Zit ze op de bank borstvoeding te geven. Hallo nichtje!!
Borsten zijn niet helemaal zijn ding toch?quote:
Ja daarom de vraag.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Borsten zijn niet helemaal zijn ding toch?
Ik vind dat lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
was wel wat "in your faceee" moment
Mexicoquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:17 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ndia-en-myanmar.html
Ik moet echt eens op zoek gaan naar een nieuwe vakantiebestemming.
Indonesiëquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed om af te slanken!
Wel gratis hongerbuik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |