Stom eigenlijk om het dan aan te nemen, maar ja, zoiets verwacht je ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n zus ook, nieuwbouwwijk. Postbode kon het blijkbaar niet vinden en leverde het af bij m'n zus want die had hetzelfde huisnummer. Kon m'n zus gaan zoeken. Blijkbaar was dat huis nog in aanbouw en stonden er nog geen nummers en straatnamen maar hadden de bewoners al wel dat adres her en der doorgegeven.
'Ja dit is voor de buren maar die doen niet open.'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stom eigenlijk om het dan aan te nemen, maar ja, zoiets verwacht je ook niet
Ik neem sowieso geen pakketjes aan voor anderen als ik niet weet wie het zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n zus ook, nieuwbouwwijk. Postbode kon het blijkbaar niet vinden en leverde het af bij m'n zus want die had hetzelfde huisnummer. Kon m'n zus gaan zoeken. Blijkbaar was dat huis nog in aanbouw en stonden er nog geen nummers en straatnamen maar hadden de bewoners al wel dat adres her en der doorgegeven.
Dit inderdaad, doe ik ook altijd zo veel mogelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:52 schreef DrMarten het volgende:
Daarom laat ik pakketten als het enigszins mogelijk is direct bij een afhaalpunt afleveren. Geen gedoe met thuis moeten zijn enzo.
Er zijn nog niet zoveel winkels waar je het meteen naar de AH kan laten sturen, want dat zou wel fijn zijn. Al gaat de AH hier verhuizenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:52 schreef DrMarten het volgende:
Daarom laat ik pakketten als het enigszins mogelijk is direct bij een afhaalpunt afleveren. Geen gedoe met thuis moeten zijn enzo.
Waar ik wel een paar keer last van heb gehad is dat mijn huisnummer niet goed doorkomt. Ik heb een huisnummer met een toevoeging. Soms komt die toevoeging niet door bij PostNL. Staat dus alleen het nummer van het pand erop
Gewoon alles bij BOL bestellenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn nog niet zoveel winkels waar je het meteen naar de AH kan laten sturen, want dat zou wel fijn zijn. Al gaat de AH hier verhuizen
Vaarwel AH.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn nog niet zoveel winkels waar je het meteen naar de AH kan laten sturen, want dat zou wel fijn zijn. Al gaat de AH hier verhuizen
Een Action!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
ben benieuwd wat er in het oude pand komt
Een Jumbo!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Zalandoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een winkel waar je weinig aan gaat hebben of er al genoeg van hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Van de week nog besteld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch ook een pauper site?
Geen pauper zijn!
Waar gaat ie heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Hier in de stad gaat de HEMA verhuizen. Dat is echt groot nieuws. Die zat al sinds mensenheugenis in hetzelfde pand. Ben ook wel nieuwsgierig wat daar dan in gaat komen.
naar het Van Heekplein bij de dagmarkt. In het pand waar nu de Kijkshop en de Prenatal zit.quote:
Bij mij bellen ze niet eens meer aan, ze geven gewoon alle pakketjes aan de schuinonderbuurvrouw die toch altijd thuis is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Goed, vandaag verwachtte ik deel 2 van het pakketje.
Er wordt beneden aangebeld. Ik pak dat intercomding, maar er is niemand. Ik kijk vanaf het balkon naar beneden, zie de bus van PostNL staan maar er staat niemand bij de deur dus die zal al door iemand anders binnengelaten zijn. Denk je dat hij naar boven komt? Nee. Die heeft zeker al z'n pakketjes aan één iemand meegegeven. En ook hier moest voor getekend worden.
Daar maak je vrienden mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft het weer bij een winkel afgeleverd, aan de andere kantDat die mensen het ook aannemen. Was ie al weggelopen toen ik de hoorn oppakte, wat een lul ook.
Een pakket van Esprit bij een kledingzaak afleveren
Klacht nummer 334 indienen dan maar?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft het weer bij een winkel afgeleverd, aan de andere kantDat die mensen het ook aannemen. Was ie al weggelopen toen ik de hoorn oppakte, wat een lul ook.
Een pakket van Esprit bij een kledingzaak afleveren
Je kent de nummers uit je hoofd?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klacht nummer 334 indienen dan maar?
Ik heb een lijntje met die arme pakketbezorger die helemaal wanhopig wordt als ie jouw adres weer voorbij ziet komenquote:
Preuts wijf.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
crisis waarom hebben broeken tegenwoordig zo'n lage taille, ik durf niet te bukken of te hurken in die dingen en loop alleen maar te hijsen.
Je wilt niet zien hoe mijn vetschort en dikke hamreet over die veels te lage tailleband blubbert hoor.quote:
Wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt niet zien hoe mijn vetschort en dikke hamreet over die veels te lage tailleband blubbert hoor.
Rokjes dragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
crisis waarom hebben broeken tegenwoordig zo'n lage taille, ik durf niet te bukken of te hurken in die dingen en loop alleen maar te hijsen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt niet zien hoe mijn vetschort en dikke hamreet over die veels te lage tailleband blubbert hoor.
quote:
Wat je leuk vindtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook bij met OB het is wel een geinige serie, niet heel hoogstaand. Kon daarna wel verder met OitnB seizoen 3. Ben nu bij aflevering 7, blijft gave serie
Bou jou wordt ie niet gelinkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs OB wordt nu doorgelinkt
of deed jij da
heb mn best gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen met schulden. Je hebt nooit genoeg gedaan
Ik? Neeeeeeequote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs OB wordt nu doorgelinkt
of deed jij da
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |