Dat heb ik ook idd, die wil ik zien, ow en die ook, en die en die..... Met als gevolg dat je maar gewoon weer de tv aanzet en Netflix weer laat voor wat het isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Netflix is te veel. Ik zit nu te kijken welke serie ik nu ga kijken maar er is te veel keus.
Neuh daar hebben ze how I met your mother voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd, die wil ik zien, ow en die ook, en die en die..... Met als gevolg dat je maar gewoon weer de tv aanzet en Netflix weer laat voor wat het is
Ik wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij heb ik deze klacht echt nog nóóit gehoord!
Niemand heeft me vertel dat het een wedstrijd is...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo'n snelle kijker als de meeste mensenik loop enorm achter.
Je hebt onderzoeksplicht! Dus hup doorkijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:28 schreef MissMSX het volgende:
Niemand heeft me vertel dat het een wedstrijd is...
Eensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook bij met OB, het is wel een geinige serie, niet heel hoogstaand. Kon daarna wel verder met OitnB seizoen 3. Ben nu bij aflevering 7, blijft gave serie
Ik besteed dat uit aan Air en tot nu toe gaat dat best goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt onderzoeksplicht! Dus hup doorkijken
Het kijken of onderzoeken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik besteed dat uit aan Air en tot nu toe gaat dat best goed
Onderzoekenquote:
Wat vond je van Orphans black?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand heeft me vertel dat het een wedstrijd is...
Net Orphan Black uitgekeken. Vanavond weer Modern Family
En ook Mad Men maar eens afkijken.
Nee precies, GoT ging nog vlot, maar ik ben 'al' vier maanden bezig met How I Met Your Mother en ben 'pas' halverwege seizoen 6.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:38 schreef Solique het volgende:
Loop met sommige series zo ver achter, kan ze niet allemaal bijhouden
Met GoT moet ik ook echt verder, ik ga maar eens vaste avondjes instellen er voor of zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies, GoT ging nog vlot, maar ik ben 'al' vier maanden bezig met How I Met Your Mother en ben 'pas' halverwege seizoen 6.
Piemel in een fles!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:39 schreef Renesite het volgende:
Heb spreekuur tot 10:30 en moet plassen! En telefoon gaat af en aan.
Vaak niet. Misschien helpt een papiertje ophangen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als je een pakketje verwacht waarvoor getekend moet worden, mag het dan bij de buren afgeleverd worden?
Mogen of doen? Mogen volgens mij niet maar ze doen het vaak zat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als je een pakketje verwacht waarvoor getekend moet worden, mag het dan bij de buren afgeleverd worden?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Vaak niet. Misschien helpt een papiertje ophangen?
Ik ben er ff niet breng bij de buren?
Nou ja ik vroeg het dus af, er was een pakketje waarvoor getekend moest worden bij de buren afgeleverd en die hadden er ook voor getekend, dus ik vond het dan een beetje raar dat er zo nodig voor getekend moet worden als het toch ergens anders afgeleverd wordt. Er is echt een krabbel afgegeven, voor hetzelfde geld houdt ie het en dan mag ik gaan bewijzen dat dat niet mijn krabbel is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mogen of doen? Mogen volgens mij niet maar ze doen het vaak zat.
De UPS/Selekt/DHL doet hem tegenwoordig bij niet thuis afleveren bij de Vomar om de hoek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:43 schreef Tally het volgende:
Ik verwacht ook zo'n pakketje. En ben een briefje vergeten
Dus ik ben aan het F5-en op mijn werk zodat ik meteen een nieuwe afspraak kan maken als ze al geweest zijn
Officieel niet, maar al zo vaak gehad dat ik toch pakketje bij buren kon afhalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Owh. Nou ja volgens mij mag het officieel niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Nou ja ik vroeg het dus af, er was een pakketje waarvoor getekend moest worden bij de buren afgeleverd en die hadden er ook voor getekend, dus ik vond het dan een beetje raar dat er zo nodig voor getekend moet worden als het toch ergens anders afgeleverd wordt. Er is echt een krabbel afgegeven, voor hetzelfde geld houdt ie het en dan mag ik gaan bewijzen dat dat niet mijn krabbel is.
PostNL hier mikt het bij de winkels hieronder of aan de overkant naar binnen. Ben ik niet kapot van eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
De UPS/Selekt/DHL doet hem tegenwoordig bij niet thuis afleveren bij de Vomar om de hoek.
De PostNL doet eigenlijk altijd bij buren afleveren of komt in de avond nog een keer
In theorie kan het gezeik opleveren. In praktijk is het vooral makkelijk is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik vroeg het dus af, er was een pakketje waarvoor getekend moest worden bij de buren afgeleverd en die hadden er ook voor getekend, dus ik vond het dan een beetje raar dat er zo nodig voor getekend moet worden als het toch ergens anders afgeleverd wordt. Er is echt een krabbel afgegeven, voor hetzelfde geld houdt ie het en dan mag ik gaan bewijzen dat dat niet mijn krabbel is.
Ja hier standaard, maar als je er iets van zegt dan halen ze hun schouders op en zeggen ze dat het niet uitmaakt wie ervoor tekent. En dan kijk ik op internet en dan staat er dat alleen een volwassen huisgenoot ervoor mag tekenen. Ik wil ook al niet dat hij dingen bij winkels aflevert, maar daar heeft ie ook schijt aan. Breng het dan meteen naar de Albert Heijn aan het eind van de straat, die is tot acht uur open.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Officieel niet, maar al zo vaak gehad dat ik toch pakketje bij buren kon afhalen.
Bij de GLS moest ik een afspraak maken via internet. Bij DHL niet, die gaven het aan de buren. PostNL komt idd vaak nog een keer. En nu is er weer via PostNL verstuurd maar in de mail stond dat als ik niet thuis was, ik een afspraak via internet moest maken. Maar ik hoop stiekem dat Hassan vanavond pas komtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
De UPS/Selekt/DHL doet hem tegenwoordig bij niet thuis afleveren bij de Vomar om de hoek.
De PostNL doet eigenlijk altijd bij buren afleveren of komt in de avond nog een keer
Klopt, het interesseert hen toch niets. Als het pakketje maar ergens gedropt is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier standaard, maar als je er iets van zegt dan halen ze hun schouders op en zeggen ze dat het niet uitmaakt wie ervoor tekent. En dan kijk ik op internet en dan staat er dat alleen een volwassen huisgenoot ervoor mag tekenen. Ik wil ook al niet dat hij dingen bij winkels aflevert, maar daar heeft ie ook schijt aan. Breng het dan meteen naar de Albert Heijn aan het eind van de straat, die is tot acht uur open.
Dan dien je een klacht in.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier standaard, maar als je er iets van zegt dan halen ze hun schouders op en zeggen ze dat het niet uitmaakt wie ervoor tekent. En dan kijk ik op internet en dan staat er dat alleen een volwassen huisgenoot ervoor mag tekenen. Ik wil ook al niet dat hij dingen bij winkels aflevert, maar daar heeft ie ook schijt aan. Breng het dan meteen naar de Albert Heijn aan het eind van de straat, die is tot acht uur open.
Ja dat moet ik hier dus vaak doen, dus wat dat betreft is het fijn dat het ergens anders gedropt wordt zodat ik het meteen de volgende dag kan ophalen, maar ik vroeg me even af of dat wel de bedoeling was als ervoor getekend moet worden. Nu zijn het maar kleren maar als het iets van apparatuur is word ik er niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:51 schreef Godtje het volgende:
Dat van 'vroeger' drie dagen overdag blijven proberen om dan op te halen was helemaal irritant!
Nou, ik had de vorige keer contact opgenomen met PostNL omdat het bij een winkel aan de overkant gedropt was en ik niet wist waar precies en het drie dagen duurde tot die winkel bij mij aanbelde om te zeggen dat er een pakket voor mij lag. Hij had het briefje onleesbaar ingevuld. Blijkbaar heeft de klantenservice dat als klacht doorgezet naar de bezorger en stond hij een week later gepikeerd voor de deur waarom ik een klacht had ingediend. Ik heb toen tegen hem gezegd dat het briefje niet leesbaar was en dat ik niet wil dat het bij winkels wordt afgeleverd, anders had ik wel voor een Kiala-punt gekozen. Ik heb ook tegen de winkel gezegd dat ze het pakket dan gewoon moeten weigeren, maar nu heeft ie het dus bij een andere winkel gedumpt. Al heeft ie nu wel de naam van de winkel op het briefje gezet, dat is wel een stap vooruit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan dien je een klacht in.
Die gasten worden aardig afgeknepen en worden per aflevering betaald.
Het foutpercentage zal te verwaarlozen zijn.
Zoals ik al zeg ik ben er blij mee.
Nog liever dat ik de AH als afhaalpunt kan kiezen dat is optimaal!
Klacht indienen dat hij je thuis opzoekt om verhaal te halen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heeft de klantenservice dat als klacht doorgezet naar de bezorger en stond hij een week later gepikeerd voor de deur waarom ik een klacht had ingediend.
Ach, jammer voor hem dan toch. Heeft dus wel gewerktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Daar ben ik een te groot watje voorHij stond beneden en hij was niet kwaad ofzo, meer verontwaardigd. Ik had ook geen klacht ingediend, alleen gevraagd of ze van PostNL even contact met hem konden opnemen om te vragen wat er in vredesnaam op dat briefje stond. Maar dat wordt meteen een klacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |