Dat heb ik ook idd, die wil ik zien, ow en die ook, en die en die..... Met als gevolg dat je maar gewoon weer de tv aanzet en Netflix weer laat voor wat het isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Netflix is te veel. Ik zit nu te kijken welke serie ik nu ga kijken maar er is te veel keus.
Neuh daar hebben ze how I met your mother voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd, die wil ik zien, ow en die ook, en die en die..... Met als gevolg dat je maar gewoon weer de tv aanzet en Netflix weer laat voor wat het is
Ik wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij heb ik deze klacht echt nog nóóit gehoord!
Niemand heeft me vertel dat het een wedstrijd is...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo'n snelle kijker als de meeste mensenik loop enorm achter.
Je hebt onderzoeksplicht! Dus hup doorkijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:28 schreef MissMSX het volgende:
Niemand heeft me vertel dat het een wedstrijd is...
Eensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook bij met OB, het is wel een geinige serie, niet heel hoogstaand. Kon daarna wel verder met OitnB seizoen 3. Ben nu bij aflevering 7, blijft gave serie
Ik besteed dat uit aan Air en tot nu toe gaat dat best goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt onderzoeksplicht! Dus hup doorkijken
Het kijken of onderzoeken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik besteed dat uit aan Air en tot nu toe gaat dat best goed
Onderzoekenquote:
Wat vond je van Orphans black?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand heeft me vertel dat het een wedstrijd is...
Net Orphan Black uitgekeken. Vanavond weer Modern Family
En ook Mad Men maar eens afkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |