Toch gek dat het een aantal Fokkers het wel lukt om in dit land te trainen voor loopjes in de Alpen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Helaas, ik zal wel eens zoeken creatief... Ik ben heel zwaar aan het nadenken maar ik kan niks bedenken, godverdomme was er maar iets.... Dit platte kut land is gewoon onmogelijk als je wil trainen voor de Alpen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Toch gek dat het een aantal Fokkers het wel lukt om in dit land te trainen voor loopjes in de Alpen.
jij had het gewoon te druk met vakantievieren, dat is een heel ander verhaalquote:
En bellen en foto's maken, en die andere grapjas heeft alleen maar staan ouwehoeren met mensen die hij tegenkwam.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij had het gewoon te druk met vakantievieren, dat is een heel ander verhaal
op het station heb je vaak zon brug over het spoor, gewoon er op en er af lopen x 100quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:49 schreef Geerd het volgende:
Ga met de trein en neem een dubbeldekker kun je hele dag rondjes lopen plus veel trappen
Die brug in Breda op het station. Gvd wat is die hoog en langquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:29 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
op het station heb je vaak zon brug over het spoor, gewoon er op en er af lopen x 100
Die is echt ziek idd!! Ben blij dat we er in Zwolle eindelijk van af zijn maar die was niet zo hoog als in Bredeaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die brug in Breda op het station. Gvd wat is die hoog en lang
Woah dat is super baas. Als ik dat 50 keer doe.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef christiman het volgende:
Aangezien je in Limburg woont, is Luik misschien wel een optie:
[ afbeelding ]
En ik snap dat elke dag op en neer naar de Ardennen een duur grapje is, maar kan je het niet afwisselen met sportschool dan wel flats o.i.d.?
Dat zou erg tof zijn!quote:Op zondag 2 augustus 2015 07:47 schreef scrub_nurse het volgende:
Eisenhowerflats in Sittard, ik laat je wel binnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |