Rennen heb ik weinig aan ik moet lopen, op niet-vlak-terrein. Ik kan ook op vlak terrein rennen met een rugzak van 15 kilo maar dat is vragen om medische problemen, en daarbij op een berg rennen dan glij je weg en ben je dood.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef -AMG- het volgende:
Waarom niet in het bos bij geleen met je rugzak rondrennen? Of via spaubeek en dan weer terug.
bedankt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:32 schreef Kanjer het volgende:
http://hotspotholland.nl/langste-trap-nederland
Astu, geen dank.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
daarbij op een berg rennen dan glij je weg en ben je dood.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:57 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Nee. Dus als je betrapt wordt kun je het direct combineren met een hardloopoefening.
Ik ga het proberen maar ben bang dat ze me gek gaan bekijken met mijn rugzak.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef hmmmz het volgende:
Sportschool. Traploop apparaat. In 10 minuten het empire state building op lopen.
Wat maakt dat nou uit? Je kan het eventueel uitleggen, maar je moet dat toch zelf weten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ga het proberen maar ben bang dat ze me gek gaan bekijken met mijn rugzak.Misschien maar de rugzak thuis laten.
of gewoon een incline treadmill, daar heeft TS meer aan dan traplopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Je kan het eventueel uitleggen, maar je moet dat toch zelf weten.
[ afbeelding ]
Wauw dat is wel een bazen ding. Als ik de lotto ooit win... Oh nee dan koop ik gewoon een huis aan de Alpen!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of gewoon een incline treadmill, daar heeft TS meer aan dan traplopen.
[ afbeelding ]
beste optie!! er gaat niets boven "the real deal"!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wauw dat is wel een bazen ding. Als ik de lotto ooit win... Oh nee dan koop ik gewoon een huis aan de Alpen!
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
beste optie!! er gaat niets boven "the real deal"!
IK voel me dan ook gezegend met bergen "at my doorstep"
Nee joh, briefje erop en gaan...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ga het proberen maar ben bang dat ze me gek gaan bekijken met mijn rugzak.Misschien maar de rugzak thuis laten.
Nieuw-Zeelandquote:
In de sportschool hebben ze die waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wauw dat is wel een bazen ding. Als ik de lotto ooit win... Oh nee dan koop ik gewoon een huis aan de Alpen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |