quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik spiek nooit.
[..]
dat jij me niet begrijpt en denkt dat je napoleon bent kan ik niets aan doen
vandaag ben ik Napoleon en morgen ben ik.... (weet nie meer)quote:
Daar komt dat franse stukje uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag ben ik Napoleon en morgen ben ik.... (weet nie meer)
Voor het eerst dat ik dat zie in zo'n show!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
oeps, nu hoorde je een echte scheids ipv de jury
ow, dat herkende ik er niet aanquote:
ja ik ook vandaar dat ik dat ook noemde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik dat zie in zo'n show!
Niets mis met paars...quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Als ik iets paars op mijn hamburger krijg, stuur ik die toch terug
Op een hamburger?quote:
rode kool is ook paars ;p dat kan nog ;pquote:
Broodje, burger, bacon, kaas, ui, wat pepers... Niks groente of gezond gedoe... Dat hoort niet op een hamburgerquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
rode kool is ook paars ;p dat kan nog ;p
sla hoort er ook op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Broodje, burger, bacon, kaas, ui, wat pepers... Niks groente of gezond gedoe... Dat hoort niet op een hamburger
haha ik vind het ook lekker met sla en komkommer erbij ;pquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Broodje, burger, bacon, kaas, ui, wat pepers... Niks groente of gezond gedoe... Dat hoort niet op een hamburger
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het toch een beetje pedo-reclame van de NS... I want you, I want you.. So bad... En dan hele tijd dat ventje in beeld...
ik begon al te klieren naar lief... i want you..... maar t enige wat ze deed was verzuchten dat ik er voor stondquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het toch een beetje pedo-reclame van de NS... I want you, I want you.. So bad... En dan hele tijd dat ventje in beeld...
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon al te klieren naar lief... i want you..... maar t enige wat ze deed was verzuchten dat ik er voor stond
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha ik vind het ook lekker met sla en komkommer erbij ;p
ja, wat dat betreft is het net een ventquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |