domme reclame idd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
Die KFC reclame... Slaat nergens op, maar vond hem wel grappig
Zelfs daar ben ik vaak te lui voor. Ik heb liever dat ze het komen brengenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
hier zitten er 3 cafetaria's vlak bij mekaar zo wat om de hoek ;p dus ik loop zo ff naar eentje toe
Hier ook, maar dan moet ik naar buiten, met de lift naar beneden, lopen/auto pakken....quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
hier zitten er 3 cafetaria's vlak bij mekaar zo wat om de hoek ;p dus ik loop zo ff naar eentje toe
bestellen is veul makkelijker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
als ik me inlog via haalmeeruitjekaartpuntnl dan krijg ik een duppie cashback ofzo..quote:
mwach die is morgen net zo lekkerquote:En die al gekookte witlof
hahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik vaak te lui voor. Ik heb liever dat ze het komen brengen![]()
Hebben jullie geen trap???????quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan moet ik naar buiten, met de lift naar beneden, lopen/auto pakken....
Trap pak ik alleen als ik ga hardlopen.. van 8 hoog naar beneden is een goede warming upquote:
watje, je gaat ook al niet lopend naar de cafetaria, met de auto! tssquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Trap pak ik alleen als ik ga hardlopen.. van 8 hoog naar beneden is een goede warming up
is een goede verbranding voor de vetjes van de frietkot.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat alles en nog met de trap ook? Al die inspanning!
Ik kan thuis genoeg calorieën verbranden. Dan ga ik me voor eten niet moe makenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
watje, je gaat ook al niet lopend naar de cafetaria, met de auto! tss
[..]
is een goede verbranding voor de vetjes van de frietkot.
Very nice!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan thuis genoeg calorieën verbranden. Dan ga ik me voor eten niet moe maken
[ afbeelding ]
nice!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Voordeel van vrijgezel zijnquote:
oke voor deze ene keer danquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
gewoon Nederland toch?quote:
Joe no spiek Inglisj?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke voor deze ene keer dan
[..]
[..]
gewoon Nederland toch?
Je ne comprends pas? Je suis Napoleon mais je ne parle pas Francais. C'est une situation miserable!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke voor deze ene keer dan
[..]
[..]
gewoon Nederland toch?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je ne comprends pas? Je suis Napoleon mais je ne parle pas Francais. C'est une situation miserable!!!!
ik spiek nooit.quote:
dat jij me niet begrijpt en denkt dat je napoleon bent kan ik niets aan doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je ne comprends pas? Je suis Napoleon mais je ne parle pas Francais. C'est une situation miserable!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |