Er is wel verschil tussen dialect en wartaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Limburgs spreken heeft alleen maar voordelenZo leren mensen die een dialect spreken veel makkelijker een tweede taal aan.
En mensen hoeven niet te twijfelen of je een mongooltje bent, dat horen ze meteenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Limburgs spreken heeft alleen maar voordelenZo leren mensen die een dialect spreken veel makkelijker een tweede taal aan.
Maar dan veranderen ze van mening als je meer dan 5 talen spreektquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En mensen hoeven niet te twijfelen of je een mongooltje bent, dat horen ze meteen
alleen jammer dat ze alle 5 niet bestaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar dan veranderen ze van mening als je meer dan 5 talen spreekt
Ja Nederlands, Engels, Frans, Duits en Zweeds bestaan niet meer. Het kunnen verstaan van Deens, Noors, Spaans, Italiaans en het kunnen lezen van Latijn is inderdaad fictie van de bovenste plankquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze alle 5 niet bestaan
Waarom "hallo, hoe gaat" zeggen als "privjet, kak dela" ook mogelijk is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:36 schreef Gridlok het volgende:
Talen leren om interessanter over te komen.
Ik kan ook één woordje Fins: optyfen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja Nederlands, Engels, Frans, Duits en Zweeds bestaan niet meer. Het kunnen verstaan van Deens, Noors, Spaans, Italiaans en het kunnen lezen van Latijn is inderdaad fictie van de bovenste plank
Moet nog eigenlijk Russisch en Fins leren maar heb op het moment even geen zin in Fins, dus dat wordt Russich dan maar.
Suu Kiini.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kan ook één woordje Fins: optyfen.
Oh wauwquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja Nederlands, Engels, Frans, Duits en Zweeds bestaan niet meer. Het kunnen verstaan van Deens, Noors, Spaans, Italiaans en het kunnen lezen van Latijn is inderdaad fictie van de bovenste plank
Moet nog eigenlijk Russisch en Fins leren maar heb op het moment even geen zin in Fins, dus dat wordt Russich dan maar.
Daar weet hij niet meer goed wat te zeggenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wauw
wat goed van je, wil je een sticker?
Nee, zo geleerd als jij bent, ik kijk wel uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Daar weet hij niet meer goed wat te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg alleen cyka blyat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom "hallo, hoe gaat" zeggen als "privjet, kak dela" ook mogelijk is?
Vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Opscheppen op internet
Opscheppen in KLB
Opscheppen in KLB SC
Dat wel jaquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, zo geleerd als jij bent, ik kijk wel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opscheppen? Ik liet gewoon zien dat je er ver naast zat. Maar dat is dan weer opscheppen zeker?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Opscheppen op internet
Opscheppen in KLB
Opscheppen in KLB SC![]()
Ik kan er wel over opscheppen hoe lekker het was, maar dat staat zo kneuzig in de KLB SCquote:
Pff is nog niks man, ik eet soms wel 5 verschillende soorten pasta, wilde eigenlijk binnenkort aan vermicelli en bami beginnen, maar heb niet zo'n zin, dus ik denk dat ik maar mie doequote:
uhu, en ik heb een volle bos haar op internetquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Opscheppen? Ik liet gewoon zien dat je er ver naast zat. Maar dat is dan weer opscheppen zeker?
xdquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uhu, en ik heb een volle bos haar op internet
Van onder misschien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uhu, en ik heb een volle bos haar op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |