quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
de AFP probeerde het stuk nog te interviewen?
Mwah, denk eerder dat het schoonmaakwerk nu enorm gehinderd wordt, omdat elke randdebiel van de lokale gendarmerie denkt dattie z'n quinze minutes de gloire kan beleven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Gerolsteiner het volgende:
Opeens gaan die lui hun stranden opruimen.
Lijkt mij meer iets waar een soort hendel doorheen hoort om iets vast te zetten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:49 schreef A_Fortiori het volgende:
Volgens mij is het een soort display, In het open vakje hoort een beeldschermpje. De schuifknopjes zijn om deze te bedienen.
Lijkt meer op het paneel dat zich boven iedere stoel bevind. Daar waar die blowers in zitten en de knopjes om drinken te bestellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:48 schreef A_Fortiori het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eing_gevonden__.html
Zou het?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
Duidelijk geen entertainment system.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:21 schreef OEM het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Nou zit dat kindje in bangladesh zonder naaimachinequote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:21 schreef OEM het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
twitter:CBSNews twitterde op woensdag 05-08-2015 om 19:52:05BREAKING: Wing debris found on island is from missing flight #MH370, Malaysian P.M. confirms http://t.co/dYJCvqyrqL http://t.co/MieTYT5EH9 reageer retweet
dat is een bingo inderdaad. Destijds aangegeven waar ik dacht dat het vliegtuig neergestort zou zijn, volgens mij is dat nog steeds een mogelijkheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Bingo, het is MH370
Maleisische regering heeft het bevestigd
quote:Het wrakstuk dat vorige week is gevonden op Réunion is van de vermiste vlucht MH370. De Boeing 777 van Malaysia Airlines verdween op 8 maart 2014 van de radar en was sindsdien spoorloos.
Dat bevestigt de premier van Maleisië Najib Razak woensdag.
Het deel van een vliegtuigvleugel werd de afgelopen week onderzocht. Razak benadrukte dat de overheid er nog steeds alles aan zal doen om de waarheid te achterhalen.
Het is voor het eerst in anderhalf jaar sinds de verdwijning dat er een wrakstuk van het vliegtuig is gevonden. Het Franse eiland Réunion ligt voor de kust van Madagascar.
Aangenomen wordt dat de Boeing 777 van Malaysia Airlines 8 maart onderweg van Kuala Lumpur naar Peking uiteindelijk met 239 mensen aan boord in die oceaan is neergestort. Circa 4.000 kilometer ten oosten van Réunion is vergeefs naar wrakstukken gezocht.
Eerder zei de Australische leider van de zoektocht dat het mogelijk is dat het onderdeel van het vliegtuig is afgedreven van de huidige zoeklocatie. Om die reden wordt het huidige zoekgebied niet aangepast.
ik weet niet precies wat het huidige zoekgebied is, maar ik zou niet naast australie blijven zoeken.quote:
Het heeft een goed jaar kunnen drijven. Het blijft, ondanks het voorspellen van de mogelijke stromingen, toch behoorlijk giswerk lijkt mequote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat het huidige zoekgebied is, maar ik zou niet naast australie blijven zoeken.
ik heb veel aan mijn hoofd, dus misschien vergis ik mequote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het heeft een goed jaar kunnen drijven. Het blijft, ondanks het voorspellen van de mogelijke stromingen, toch behoorlijk giswerk lijkt me
Waar ligt het dan volgens jou?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb veel aan mijn hoofd, dus misschien vergis ik meMaar was dat niet het wrskstuk waarvan men zei, er lagen schelpen op en heeft minder dan een jaar op de bodem gelegen? Blijft er uiteraard nog wel wat drijftijd over. Zaten die schelpen onder mos, zeewier oid? Het is me niet duidelijk. Maar hoop dan op een superexpert die op basis daarvan het zoekgebied kan verkleinen. Maar goed, mijn gevoel zegt dat het niet naast australie ligt, maar daar heeft niemand wat aan.
Dit wrakstuk is blijven drijven. Alles wat gezonken is blijft gezonken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb veel aan mijn hoofd, dus misschien vergis ik meMaar was dat niet het wrskstuk waarvan men zei, er lagen schelpen op en heeft minder dan een jaar op de bodem gelegen? Blijft er uiteraard nog wel wat drijftijd over. Zaten die schelpen onder mos, zeewier oid? Het is me niet duidelijk. Maar hoop dan op een superexpert die op basis daarvan het zoekgebied kan verkleinen. Maar goed, mijn gevoel zegt dat het niet naast australie ligt, maar daar heeft niemand wat aan.
ik zit mobiel, dus ff zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |