Ik heb echt ruim genoeg.....meer dan 15 k bv...quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
Als je niet weet waar je rekening mee moet houden qua kosten, dan heb je dus ook niets uitgezocht, maar je weet wel dat je genoeg gespaard hebt?
Goede voorbereiding wel.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:29 schreef RingBewoner het volgende:
Een wereldreis naar Azië? Dan ga ik op eurotrip door België.
ik heb 20 k dus dat moet het probleem niet zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:31 schreef RingBewoner het volgende:
Wat de kosten betreft? Mensen die ik ken gingen voor 6-7 maanden weg met budgetten variërend van 10k tot 25k.
Volgens mij snap je t niet he?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:29 schreef RingBewoner het volgende:
Een wereldreis naar Azië? Dan ga ik op eurotrip door België.
62eu per dag. Kun je wel van leven hoor in Azie. Zeer comfortabel zelfs. Maar dan zijn de vluchten niet meegerekend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij snap je t niet he?
Anway, 15k delen door 7 maanden is iets meer dan 2k per maand en daarvoor moet je alles betalen, incl eten, hotels, vervoer, etc. Ik weet niet hoor, mij lijkt t aan de magere kant.
Nee, man. Dat haalt ie makkelijk. Op andere continenten wordt het een ander verhaal, maar Azie is goed te doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij snap je t niet he?
Anway, 15k delen door 7 maanden is iets meer dan 2k per maand en daarvoor moet je alles betalen, incl eten, hotels, vervoer, etc. Ik weet niet hoor, mij lijkt t aan de magere kant.
Ik denk het wel. Houd er wel rekening mee dat je dan meegaat met openbaar transport en afhankelijk bent van het achterlijke rijgedrag van de persoon waar je in de auto stapt. Maargoed, als je zelf rijdt dan ken je het verkeer niet, dus wellicht nog gevaarlijker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar is het zonder rijbewijs goed te doen?
Heb er geen nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Houd er wel rekening mee dat je dan meegaat met openbaar transport en afhankelijk bent van het achterlijke rijgedrag van de persoon waar je in de auto stapt. Maargoed, als je zelf rijdt dan ken je het verkeer niet, dus wellicht nog gevaarlijker.
Ik heb een aantal hachelijke momenten (en 1 ongeluk) gehad in India. Daar overigens zelf niet gereden. Neem anders voor de zekerheid een internationaal rijbewijs mee? Of heb je er überhaupt geen?
Nou, dan heb je weinig keus lijkt me.quote:
Bron?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:03 schreef Hallojo het volgende:
In de meeste landen in Azië heb je geen rijbewijs nodig om te rijden.
Ik vraag maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, zonder rijbewijs maak je gewoon gebruik van taxi's en tuk-tuks.
Je bent 29 en zit nog steeds zo onzeker te doen? Lees je wat in en ga gewoon op reis. Je kan je toch niet voorbereiden op wat je allemaal mee gaat maken.quote:
Jij als eens wereldreis gedaan? En zo ja, beviel het en waar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent 29 en zit nog steeds zo onzeker te doen? Lees je wat in en ga gewoon op reis. Je kan je toch niet voorbereiden op wat je allemaal mee gaat maken.
Nee, maar wel diverse langere reizen. Beviel goed.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Jij als eens wereldreis gedaan? En zo ja, beviel het en waar?
Danku!quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:23 schreef Thetallguy het volgende:
Heb de topictitel even aangepast om verwarringen te voorkomen
Eigen ervaringquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |