Ja op die foto is het link. Als je verder las kon je zien dat de losse plaat eraf is gehaald en dat het geen hitteschild is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Flikker toch op.. ik kan vanaf dat fototje niet zien waar die plaat zat voordat je er aan zat te prutsen (want dat is het)
Op die foto is het link.. punt.. of het een hitteschild was of niet maakt geen hol uit voor het gevaarlijk zijn van die plaat.
Met je gejengel..
Als je dat gedaan had, had je ook gelezen dat ik het nergens over super gevaarlijk heb..quote:
Punt is dat je nadat ik heb verteld dat ik het eraf heb gehaald en er verder geen gaten in zitten dat je zegt dat het niet kan. Dus in feite heb je dat wel gezegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als je dat gedaan had, had je ook gelezen dat ik het nergens over super gevaarlijk heb..
Veel plezier met je rotzooi..
Ja man... Want iedereen ziet dat het geen prutsen is wat je aan het doen bent...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Punt is dat je nadat ik heb verteld dat ik het eraf heb gehaald en er verder geen gaten in zitten dat je zegt dat het niet kan. Dus in feite heb je dat wel gezegd.
Je zit nu gewoon te trollen man.
Oke, wat is er geprutst? Ik heb een bracket erop gezet en vroeg of die plaat eraf kan. Blijkt geen hitteschild te zijn maar gewoon een buitenlaag van de einddemper.. Is dat een probleem? Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja man... Want iedereen ziet dat het geen prutsen is wat je aan het doen bent...![]()
En dan ga je nu zeuren over wat ik in feite wel of niet gezegd zou hebben...
Vrees maar lekker verder... en dan vooral de motorrijder die achter je zit...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oke, wat is er geprutst? Ik heb een bracket erop gezet en vroeg of die plaat eraf kan. Blijkt geen hitteschild te zijn maar gewoon een buitenlaag van de einddemper.. Is dat een probleem? Nee.
Ik zit te zeuren dat jij diagnoses stelt terwijl je amper het topic leest. Je hebt er zo te zien zelf geen verstand van maar vind het wel de moeite waard om iemand te vertellen dat het allemaal 1 dikke zooi is.
Of je bent gewoon erg dom of je bent aan het trollen. Ik vrees het eerste.
Als die buitenlaag niet nodig is waarom zit hij er dan op denk je?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oke, wat is er geprutst? Ik heb een bracket erop gezet en vroeg of die plaat eraf kan. Blijkt geen hitteschild te zijn maar gewoon een buitenlaag van de einddemper.. Is dat een probleem? Nee.
Buitenlaag mag er gewoon afrotten hoor. Google het anders even.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als die buitenlaag niet nodig is waarom zit hij er dan op denk je?
begrijpend lezen blijft moeilijk zie ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vrees maar lekker verder... en dan vooral de motorrijder die achter je zit...
Het is gepruts
Goedzo, nu lekker karren met dat ding en je niet meer zo druk makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Buitenlaag mag er gewoon afrotten hoor. Google het anders even.
Waarschijnlijk zodat hij langer meegaat. Als er geen gat in zit is er niets aan de hand.
Dat was mijn planquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:13 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Goedzo, nu lekker karren met dat ding en je niet meer zo druk maken
Als er een gat in komt (hoor je wel) dan even zo spoedig mogelijk vervangen, als het ook dan nog niets mag kosten dan kun je voor prima prijzen een exemplaar van de autosloop halen, mits deze nog in goede staat is dan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |