Ik zag op google dat er een binnen en buitenlaag op de einddemper zit... Ik denk dat dit de buitenlaag is die eraf is geroest. Binnenlaag is nog 100% intact, wel beetje roestig.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Is om de vrieskou tegen te houden....![]()
Wat denk je nou zelf precies bij het woord hitteschild?
Een foto van de uitlaat in kwestie is wat handiger denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel waar zit dat precies op de auto, bovenop de einddemper?
Verderop zie ik wel een soort van aluminium boven de middenpijp van de uitlaat, wellicht is dat het en is dit dus niet de hitteschild.
[ afbeelding ]
dit is nog intact maar zit niet boven de einddemper.
ok, moment!quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een foto van de uitlaat in kwestie is wat handiger denk ik.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een foto van de uitlaat in kwestie is wat handiger denk ik.
Dat was je hitteschild, maar ik moet toegeven, de bevestiging ziet er nog best prima uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gaat om de roestige plaat tussen bracket en einddemper bovenop de einddemper.
oke, die moet ik dus niet verwijderen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat was je hitteschild, maar ik moet toegeven, de bevestiging ziet er nog best prima uit.
Waarom heb je dan niet gelijk dat schild vervangen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oke, die moet ik dus niet verwijderen?
En die bevestiging heb ik er net op gezet..
Jawel, en daar moet je ff een nieuwe voor maken/kopen..quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oke, die moet ik dus niet verwijderen?
En die bevestiging heb ik er net op gezet..
ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet gelijk dat schild vervangen?
Ik geef hem nog 3 wekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gaat om de roestige plaat tussen bracket en einddemper bovenop de einddemper.
Oke, ik zet hem nu maar weer vast met de roestige hitte schild, binnenkort van APK en zie dan wel wat ze ervan denken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jawel, en daar moet je ff een nieuwe voor maken/kopen..
Je verliest nu namelijk steeds stukken roest... en je komt er nu bij.. stukkie plaat bij de bouwmarkt kost niets en het is vrij makkelijk om even aan te passen
En tot die tijd moeten mensen achter je maar roesthappen..?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oke, ik zet hem nu maar weer vast met de roestige hitte schild, binnenkort van APK en zie dan wel wat ze ervan denken.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En tot die tijd moeten mensen achter je maar roesthappen..?
Rijd ook zo fijn met die wetenschap dat er door jouw toedoen ongelukken kunnen gebeuren..
Gast zo'n plaatje kost nog geen vijf euro..
Beter sleutel je zelf niet aan je auto.. als je zo weinig kennis hebt..quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:59 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ik rijd verder eigenlijk niet op snelwegen dus met ongelukken zal het wel meevallen. Rij verder max 60km/u
En wat voor plaat moet het dan zijn? Ik heb echt geen flauw idee... En hoe zet ik dat vast?
Ik heb even of ebay gezocht en zag daar niets wat erop lijkt...
Dat klopt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Beter sleutel je zelf niet aan je auto.. als je zo weinig kennis hebt..
Er komen gewoon scherpe stukken roest op straat te liggen.. een ander rijd eroverheen, en vliegt bij de motorrijder achter diegene de lucht in.. daar hoef je echt niet voor op een snelweg te rijden..
Die demper zal nu misschien nog gasdicht zijn, binnen een paar maand is ie dat niet meer zo te zien... op deze manier blijf je bezig natuurlijk..quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Hij gaat binnenkort naar de garage voor nieuwe remmen & APK dan vraag ik wel even of het hitteschild ook vervangen kan worden zonder de hele einddemper te vervangen.
Ja je ramen kunnen er ook uit.. en je remmen, en schokbrekers, en je dak eraf zagen...quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:12 schreef dopfles1 het volgende:
Vond dit op het internet... Kan er dus blijkbaar gewoon vanaf...
Je hebt gelijk. Ik ga er over nadenken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:13 schreef Zolderkamer het volgende:
ie demper zal nu misschien nog gasdicht zijn, binnen een paar maand is ie dat niet meer zo te zien... op deze manier blijf je bezig natuurlijk..
En daarbij denk ik dat het hitteschild aan de demper zat, maar het kan ook best zijn dat er onder ook zo'n plaat zat, op de randen zie je de stukken roest er ook nog aanhangen..
Het spul is gewoon op.. tijd voor vervangen dus..
Auto staat in Engeland, zelfde land dus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja je ramen kunnen er ook uit.. en je remmen, en schokbrekers, en je dak eraf zagen...
Het is allemaal niet nodig...
Ben je nou aan het zoeken om een reden te vinden dat je onder het onderhoud aan je auto uit kan komen... omdat iemand in een ander land, met compleet andere regels bij een kwikfit een bepaalde ervaring heeft..?
Protip: ga gewoon fietsen..
Je woont in Engeland?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Auto staat in Engeland, zelfde land dus.
Veel verschillende meningen hierover op het internet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |