abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154749094
Bijna elk forum op FOK! heeft er wel een: een topic om feedback te geven.

Zelf heb ik er een aantal in mijn MyAT staan zonder dat ik er in post, omdat ze gewoon zo vermakelijk zijn. Het is gewoon leuk om te zien wanneer er weer een user op zijn pik getrapt is omdat zijn topic gesloten is terwijl andere topics open blijven, dat soort dingen. Vervolgens ontstaan er pagina's lange discussies over wie nou net iets minder ongelijk heeft.
Aan de andere kant zie je dat er forums zijn die sinds de oprichting nog steeds hun eerste feedbacktopic niet vol hebben.

Zelf vind ik de BNW-FB het vermakelijkst. Op elk willekeurig moment is daar wel een discussie gaande waarbij users elkaar beschuldigen van trollen, schelden en nog veel meer. Het is vooral leuk om te zien dat bepaalde users iemand compleet uitschelden en vervolgens in het feedbacktopic gaan huilen omdat iemand iets gemeens terug zegt. :')

Wat is jullie favoriete feedbacktopic?
pi_154749169
Dit is de reden waarom ik alle stompzinnige posts gewoon verwijder. Je kan het aanvechten in het feedback-topic in KLB, maar ik geef geen neuk.
pi_154749360
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Dit is de reden waarom ik alle stompzinnige posts gewoon verwijder. Je kan het aanvechten in het feedback-topic in KLB, maar ik geef geen neuk.
Gelukkig zijn mijn posts nooit stompzinnig.

W&T / [W&T feedback #1] Waar de mod-keuzes gefalsificeerd worden.
Ook een extreem voorbeeld.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:42:31 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_154750241
NWS FB is wel een van mijn favorieten. BNW ook idd.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_154750436
Eigenlijk is het best raar dat er in FB geen feedbacktopic is. Dat mensen daar dan kunnen klagen over posts die in FB zijn gemaakt.
pi_154750628
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Gelukkig zijn mijn posts nooit stompzinnig.

W&T / [W&T feedback #1] Waar de mod-keuzes gefalsificeerd worden.
Ook een extreem voorbeeld.
Al bijna zes jaar bezig met één topic. :o

Vreemd stroomschema in de OP ook, trouwens:

Kennelijk is er eerst een mod die iets vindt. Van daaruit gaat het naar de user en die maakt er vervolgens een punt van.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 23:51:01 ]
pi_154751887
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
NWS FB is wel een van mijn favorieten. BNW ook idd.
NWS is ook erg ja. Constant kleutergejank over wie nou begon met gemene dingen zeggen. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Homijn het volgende:

[..]

Al bijna zes jaar bezig met één topic. :o

Vreemd stroomschema in de OP ook, trouwens:

[ afbeelding ]

Kennelijk is er eerst een mod die iets vindt. Van daaruit gaat het naar de user en die maakt er vervolgens een punt van.
Maar het zegt misschien ook wel iets over hoe opgeleide mensen over het algemeen met elkaar omgaan. Een stuk aardiger dan mensen die een YouTube-filmpje zien en daarna gelijk denken dat reptielmensen over de wereld heersen in ieder geval. :')
pi_154752120
BNW FB is wel vermakelijk ja.
(she/her)
pi_154752175
Het stroomschema van NWS-FB (versimpelde weergave) ziet er ongeveer zo uit:

(NB: Het rode pijltje is eindpunt en tevens beginpunt)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2015 00:28:26 ]
pi_154752217
quote:
9s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef Homijn het volgende:

[ afbeelding ]

_O- _O_
pi_154752272
quote:

[ afbeelding ]

:D
🐱
  donderdag 30 juli 2015 @ 00:32:21 #12
395200 deadprez
One more rail
pi_154752334
quote:

[ afbeelding ]

whehehe
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_154752493
UTO / Feedback #16
Ook een goede kandidaat.
pi_154752796
BNW gaat trouwens meer zo:

User #1: KIJK EENS SNEL NAAR DIT TOPIC! OPEN JE OGEN MODS! USER #2 SPEELT OP DE MAN, GORE KLOOTZAK DAT IE IS!!!!!!
User #2: HOU JE BEK GORE SLET! IK SPEEL NOOIT OP DE MAN MAAR DAT DOE JE ZELF!! JE SCHELDT ME GEWOON UIT VOOR KLOOTZAK!
User #1: JA MAAR JIJ NOEMT MIJ GORE SLET DAT IS VEEL ERGER DUS IK HEB GELIJK!!!!
Mod: Laten we het weer even over feedback hebben. Off-topic verwijder ik vanaf nu.
User #1: VIEZE KUTMODS HIER ZIJN GEWOON PARTIJDIG!!!!!! IK HEB GEWOON GELIJK MAAR OMDAT IK GELIjk HEB EN DE DISCUSSIE WIN MOETEN WE OPEENS STOPPEN!!!! OPEN JE OGEN!!
User #2: IK WAS AAN HET WINNEN GORE VIEZERIK!!!! MAAR JE BLIJFT HET ONTKENNEN DUS IK REAGEER NIET MEER OP JE!!!
User #1: OKE GOED MAAR JE HEBT NOG STEEDS NIET GEZEGD WAAROM BEATRIX NIET EEN REPTIELMENS IS TERWIJL IK HEEL VEEL BEWIJS HEB GEGEVEN!!!!
User #2: FLIKKER TOCH OP HOER IK WEET ALLES BETER, JE SCHELDT ALLEEN MAAR DE HELE TIJD MENSEN UIT, MET JE INTEELTKOP!
User #1: JE ZEI DAT JE NIET MEER OP ME ZOÜ REAGEREN SUKKEL! HAHAHAHAH!!! JA IK WIN IK WIN IK WIN!!!
pi_154752875
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:46 schreef Stompzinnig het volgende:
BNW gaat trouwens meer zo:

User #1: KIJK EENS SNEL NAAR DIT TOPIC! OPEN JE OGEN MODS! USER #2 SPEELT OP DE MAN, GORE KLOOTZAK DAT IE IS!!!!!!
User #2: HOU JE BEK GORE SLET! IK SPEEL NOOIT OP DE MAN MAAR DAT DOE JE ZELF!! JE SCHELDT ME GEWOON UIT VOOR KLOOTZAK!
User #1: JA MAAR JIJ NOEMT MIJ GORE SLET DAT IS VEEL ERGER DUS IK HEB GELIJK!!!!
Mod: Laten we het weer even over feedback hebben. Off-topic verwijder ik vanaf nu.
User #1: VIEZE KUTMODS HIER ZIJN GEWOON PARTIJDIG!!!!!! IK HEB GEWOON GELIJK MAAR OMDAT IK GELIjk HEB EN DE DISCUSSIE WIN MOETEN WE OPEENS STOPPEN!!!! OPEN JE OGEN!!
User #2: IK WAS AAN HET WINNEN GORE VIEZERIK!!!! MAAR JE BLIJFT HET ONTKENNEN DUS IK REAGEER NIET MEER OP JE!!!
User #1: OKE GOED MAAR JE HEBT NOG STEEDS NIET GEZEGD WAAROM BEATRIX NIET EEN REPTIELMENS IS TERWIJL IK HEEL VEEL BEWIJS HEB GEGEVEN!!!!
User #2: FLIKKER TOCH OP HOER IK WEET ALLES BETER, JE SCHELDT ALLEEN MAAR DE HELE TIJD MENSEN UIT, MET JE INTEELTKOP!
User #1: JE ZEI DAT JE NIET MEER OP ME ZOÜ REAGEREN SUKKEL! HAHAHAHAH!!! JA IK WIN IK WIN IK WIN!!!
Arme mods.
pi_154752927
quote:

[ afbeelding ]

_O-
  donderdag 30 juli 2015 @ 01:42:36 #17
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154753835
Ik ben te dronken om dit topic te begrijpen.
pi_154755916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 01:42 schreef Scuidward het volgende:
Ik ben te dronken om dit topic te begrijpen.
Bedankt voor deze feedback.
pi_154788209
Parel
pi_154788417
quote:

[ afbeelding ]

:o Dit maakt een hoop duidelijk!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_154792507
Vroeger speelden we spelletjes, tegenwoordig genieten mensen ervan om te lezen hoe andere mensen klagen
Fylax is op televisie geweest
pi_154798660
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:
Vroeger speelden we spelletjes, tegenwoordig genieten mensen ervan om te lezen hoe andere mensen klagen
Goed gezien!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 18:10:57 ]
pi_154811832
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:08 schreef Hallojo het volgende:

[..]

:o Dit maakt een hoop duidelijk!
Ja, simpeler kon ik het niet maken, sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')