Gelukkig zijn mijn posts nooit stompzinnig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Dit is de reden waarom ik alle stompzinnige posts gewoon verwijder. Je kan het aanvechten in het feedback-topic in KLB, maar ik geef geen neuk.
Al bijna zes jaar bezig met één topic.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn posts nooit stompzinnig.
W&T / [W&T feedback #1] Waar de mod-keuzes gefalsificeerd worden.
Ook een extreem voorbeeld.
NWS is ook erg ja. Constant kleutergejank over wie nou begon met gemene dingen zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
NWS FB is wel een van mijn favorieten. BNW ook idd.
Maar het zegt misschien ook wel iets over hoe opgeleide mensen over het algemeen met elkaar omgaan. Een stuk aardiger dan mensen die een YouTube-filmpje zien en daarna gelijk denken dat reptielmensen over de wereld heersen in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Al bijna zes jaar bezig met één topic.![]()
Vreemd stroomschema in de OP ook, trouwens:
[ afbeelding ]
Kennelijk is er eerst een mod die iets vindt. Van daaruit gaat het naar de user en die maakt er vervolgens een punt van.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef Homijn het volgende:
Het stroomschema van NWS-FB (versimpelde weergave) ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
(NB: Het rode pijltje is eindpunt en tevens beginpunt)
[ afbeelding ]
whehehequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Arme mods.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:46 schreef Stompzinnig het volgende:
BNW gaat trouwens meer zo:
User #1: KIJK EENS SNEL NAAR DIT TOPIC! OPEN JE OGEN MODS! USER #2 SPEELT OP DE MAN, GORE KLOOTZAK DAT IE IS!!!!!!
User #2: HOU JE BEK GORE SLET! IK SPEEL NOOIT OP DE MAN MAAR DAT DOE JE ZELF!! JE SCHELDT ME GEWOON UIT VOOR KLOOTZAK!
User #1: JA MAAR JIJ NOEMT MIJ GORE SLET DAT IS VEEL ERGER DUS IK HEB GELIJK!!!!
Mod: Laten we het weer even over feedback hebben. Off-topic verwijder ik vanaf nu.
User #1: VIEZE KUTMODS HIER ZIJN GEWOON PARTIJDIG!!!!!! IK HEB GEWOON GELIJK MAAR OMDAT IK GELIjk HEB EN DE DISCUSSIE WIN MOETEN WE OPEENS STOPPEN!!!! OPEN JE OGEN!!
User #2: IK WAS AAN HET WINNEN GORE VIEZERIK!!!! MAAR JE BLIJFT HET ONTKENNEN DUS IK REAGEER NIET MEER OP JE!!!
User #1: OKE GOED MAAR JE HEBT NOG STEEDS NIET GEZEGD WAAROM BEATRIX NIET EEN REPTIELMENS IS TERWIJL IK HEEL VEEL BEWIJS HEB GEGEVEN!!!!
User #2: FLIKKER TOCH OP HOER IK WEET ALLES BETER, JE SCHELDT ALLEEN MAAR DE HELE TIJD MENSEN UIT, MET JE INTEELTKOP!
User #1: JE ZEI DAT JE NIET MEER OP ME ZOÜ REAGEREN SUKKEL! HAHAHAHAH!!! JA IK WIN IK WIN IK WIN!!!
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze feedback.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:42 schreef Scuidward het volgende:
Ik ben te dronken om dit topic te begrijpen.
[ afbeelding ]
Goed gezien!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:
Vroeger speelden we spelletjes, tegenwoordig genieten mensen ervan om te lezen hoe andere mensen klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |