Als hij zou willen, dan kan dat makkelijk...maar hij heeft daar niks mee te winnen. Kan zich beter sparen voor de tijdrit in etappe 17 en het WK.quote:
Mwah, in die etappe naar Cercedilla kunnen nog wel verschillen ontstaan denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste week stelt niet veel voor. Jammer, een flinke bergetappe op de laatste zaterdag houdt de spanning er vaak nog wel in.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, in die etappe naar Cercedilla kunnen nog wel verschillen ontstaan denk ik.
De renners maken de koersquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van deze slotklim op 20km van de finish krijg ik geen harde plasser.
Nibali definitief van starttwitter:vincenzonibali twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 15:34:07Alla #Vuelta ci sarò anch'io con @FabioAru1 #Landa e tutto il @AstanaTeam che spettacolo per i nostri fans Tutti uniti per un solo obiettivo reageer retweet
Ben benieuwd...in de Tour lieten ze het (zeker in de breedte) afweten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:16 schreef flyguy het volgende:
Astana komt echt met team full retard aan de start
Ze hebben weer wat goed te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd...in de Tour lieten ze het (zeker in de breedte) afweten.
Volgens Bici de opstelling van Movistar voor de Vueltaquote:Quintana, Valverde, Amador, Intxausti, Rojas, Ventoso, Capecchi, Sutherland, Javi Moreno
Is een ploegentijdrit hè. Wel belachelijke afstand voor een ploegentijdrit btw.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:21 schreef Godshand het volgende:
Tering wat een parkoersen weer. Geen Nederlandse winnaar verwacht ik.... misschien een etappewinnaar. Dumoulin zou al meteen leiderstrui in Marbella kunnen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |