SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pheno op 01-08-2015 14:07:34 ]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Madden 15 is een prima game, verdedigen is op de schop gegaan juist voor die game, en dat daardoor een stuk leuker om te doen (voorheen was het alleen maar leuk om aan te vallen). Qua speelplezier is het waarschijnlijk de leukste Madden die ik heb.
De beste Madden in hele lange tijd, aldus reviews.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:12 schreef Droopie het volgende: Zijn er mensen die Madden 15 aanbevelen. Ik kijk ongeveer 10 wedstrijden per jaar op de tv, maar zelf spelen vond ik bij volgens mij met Madden 11 helemaal ruk, zeker het verdedigen
Yep, dat dus, en aangezien ie verdedigen eerst kut vond, en dat juist aangepakt is voor die game, hell yeahquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De beste Madden in hele lange tijd, aldus reviews.
Hmjah is is en blijft een sport waar het spel vaak stil ligt, maar in de game gaat het allemaal rap genoeg imo.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel nog over Madden, vooral omdat het spel zo vaak stil ligt. Heb wel de demo vorig jaar gespeeld en was onder de indruk van alle animaties en menu's, zeker i.v.m. NHL (lager budget)
Zal de demo anders nog eens downloaden. Hier trouwens een starter tutorial:quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah is is en blijft een sport waar het spel vaak stil ligt, maar in de game gaat het allemaal rap genoeg imo.
Vergelijkbare tutorial zit ook in de game zelf, zijn erg goede oefeningen e.d. waar je aardig wat van op steektquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zal de demo anders nog eens downloaden. Hier trouwens een starter tutorial:
http://www.usgamer.net/articles/madden-nfl-15-guide
voor 11 eur een prima game om even een dagje te spelenquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hmm, halen of wachten op PES 2016 ..?
Spuit 11quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:45 schreef Jimbo het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)-stealth-inc-2-more/
meh
Omdat ze daar alle kut games al hebben gegeven.. Over een jaar of 3 krijg je ook toffe shit bij de PS4quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn de betere playstation plus games altijd voor de ps3,
Rain, God of War, Call of Juarez .
Servers down.. Kan ook niet op de website komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:59 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF is dit nou weer. Ik kan ineens niet meer inloggen op mijn PSN met mijn gegevensZegt dat mijn inloggegevens niet kloppen.
Oh is dat hetquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Servers down.. Kan ook niet op de website komen.
Heb het bij mijn broertje geprobeerd en daar pakt die hem ook niet pfff. Terwijl hij wel gewoon online kan en de store in kan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Servers down.. Kan ook niet op de website komen.
Log even online in via de website en verander je password, just to be sure!quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb het bij mijn broertje geprobeerd en daar pakt die hem ook niet pfff. Terwijl hij wel gewoon online kan en de store in kan.
Hoop toch echt niet dat ik gehackt ben of wat dan ook
Ik kan er ook niet in? Net in iedergevalquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb het bij mijn broertje geprobeerd en daar pakt die hem ook niet pfff. Terwijl hij wel gewoon online kan en de store in kan.
Hoop toch echt niet dat ik gehackt ben of wat dan ook
Ik zou zeggen leef je uit!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef RRuben het volgende:
Is dit fake? Ik denk natuurlijk van wel, maar iedereen op facebook zit te zeggen dat het werkthttp://gratishacks.com/psn/
Doe gewoon meestal via startscherm al. Maar dat laden bij heist duurt veelste lang. Duurt lang als je erin gaat maar ook als je er weer uit gaatquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Yep. Om online te komen helemaalaltijd via singleplayer > online, dat gaat sneller dan via het laadscherm.
Ziet er super betrouwbaar en geloofwaardig uit! ik zeg doen!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef RRuben het volgende:
Is dit fake? Ik denk natuurlijk van wel, maar iedereen op facebook zit te zeggen dat het werkthttp://gratishacks.com/psn/
maak je t zelf naar :yquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:05 schreef Friday12 het volgende:
En nog een reden om je games niet digitaal te hebben! Als je ooit gebanned zou worden om welke vage reden dan ook.. Heb je al je games niet meer
zoals de anderen al zeggen, Super service dit datquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef RRuben het volgende:
Ik genereerde 450 euroquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef RRuben het volgende:
Kan ik uit ervaring zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:05 schreef Friday12 het volgende:
En nog een reden om je games niet digitaal te hebben! Als je ooit gebanned zou worden om welke vage reden dan ook.. Heb je al je games niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Als je ooit gehacked zou worden ofzo? Heb ik ze liever hardcopy.. En wat nou over 20 jaar? bedenk je dat de nes digitaal was dan kon je er nu al lang die games niet meer spelenquote:
Ik kreeg 1 euroquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef RRuben het volgende:
Wel handig tooltje inderdaad. Net even 80 euro gekregen. Wel raar dat weinig mensen dit kennen ondanks dat het werkt, je zou denken dat het populairder zou zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ziet er super betrouwbaar en geloofwaardig uit! ik zeg doen!
Virusgod voor zequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef RRuben het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:59 schreef defokkingfoker het volgende:
2x 40 euro gekregen, echt fantastisch!
Dit gaat net zo makkelijk als postalgold
Lolquote:
Nee tuurlijk niet idioot. Je gelooft zeker ook in de kerstman?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
LolHeb je echt 1 euro gekregen?
Ik ga daar niet aan beginnen. Zie dat je ook je telefoonnummer moet invoeren voor een SMS dienst. Voor je het weet zit je daar weer aan vast, ook al moet je SMS STOP sms'en.
Wat is er met de kerstman aan de hand?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet idioot. Je gelooft zeker ook in de kerstman?
Rudolf heeft last van zijn neus, het schijnt een hele nare pijn te zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat is er met de kerstman aan de hand?
mja voor 15eur per game (ja gameshare lala) wil ik best alles kwijt raken als ik 20 jaar verder ben hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je ooit gehacked zou worden ofzo? Heb ik ze liever hardcopy.. En wat nou over 20 jaar? bedenk je dat de nes digitaal was dan kon je er nu al lang die games niet meer spelen
Stoer man om alweer op zo'n toon tegen mij te pratenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet idioot. Je gelooft zeker ook in de kerstman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |