SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pheno op 01-08-2015 14:07:34 ]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Madden 15 is een prima game, verdedigen is op de schop gegaan juist voor die game, en dat daardoor een stuk leuker om te doen (voorheen was het alleen maar leuk om aan te vallen). Qua speelplezier is het waarschijnlijk de leukste Madden die ik heb.
De beste Madden in hele lange tijd, aldus reviews.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:12 schreef Droopie het volgende: Zijn er mensen die Madden 15 aanbevelen. Ik kijk ongeveer 10 wedstrijden per jaar op de tv, maar zelf spelen vond ik bij volgens mij met Madden 11 helemaal ruk, zeker het verdedigen
Yep, dat dus, en aangezien ie verdedigen eerst kut vond, en dat juist aangepakt is voor die game, hell yeahquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De beste Madden in hele lange tijd, aldus reviews.
Hmjah is is en blijft een sport waar het spel vaak stil ligt, maar in de game gaat het allemaal rap genoeg imo.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel nog over Madden, vooral omdat het spel zo vaak stil ligt. Heb wel de demo vorig jaar gespeeld en was onder de indruk van alle animaties en menu's, zeker i.v.m. NHL (lager budget)
Zal de demo anders nog eens downloaden. Hier trouwens een starter tutorial:quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah is is en blijft een sport waar het spel vaak stil ligt, maar in de game gaat het allemaal rap genoeg imo.
Vergelijkbare tutorial zit ook in de game zelf, zijn erg goede oefeningen e.d. waar je aardig wat van op steektquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zal de demo anders nog eens downloaden. Hier trouwens een starter tutorial:
http://www.usgamer.net/articles/madden-nfl-15-guide
voor 11 eur een prima game om even een dagje te spelenquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hmm, halen of wachten op PES 2016 ..?
Spuit 11quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:45 schreef Jimbo het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)-stealth-inc-2-more/
meh
Omdat ze daar alle kut games al hebben gegeven.. Over een jaar of 3 krijg je ook toffe shit bij de PS4quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn de betere playstation plus games altijd voor de ps3,
Rain, God of War, Call of Juarez .
Servers down.. Kan ook niet op de website komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:59 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF is dit nou weer. Ik kan ineens niet meer inloggen op mijn PSN met mijn gegevensZegt dat mijn inloggegevens niet kloppen.
Oh is dat hetquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Servers down.. Kan ook niet op de website komen.
Heb het bij mijn broertje geprobeerd en daar pakt die hem ook niet pfff. Terwijl hij wel gewoon online kan en de store in kan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Servers down.. Kan ook niet op de website komen.
Log even online in via de website en verander je password, just to be sure!quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb het bij mijn broertje geprobeerd en daar pakt die hem ook niet pfff. Terwijl hij wel gewoon online kan en de store in kan.
Hoop toch echt niet dat ik gehackt ben of wat dan ook
Ik kan er ook niet in? Net in iedergevalquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb het bij mijn broertje geprobeerd en daar pakt die hem ook niet pfff. Terwijl hij wel gewoon online kan en de store in kan.
Hoop toch echt niet dat ik gehackt ben of wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |