abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154786196
Ohja even antwoord op sommige vragen wat betreft mijn vader, die heeft totaal geen schulden die man heeft 45jaar hard gewerkt in zijn leven en geniet van een goed pensioen maar zal helaas zijn ziektebeeld hier niet lang meer van kunnen genieten helaas. Verder zit ik niet te wachten op erfenis ofzo heb liever dat die man nog lang mag leven beter .
ben op zoek naar iemand die mij geld kan lenen per direct, dit ivm ernstig zieke vader en achterstallige betalingen door ziekte!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:38:36 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154786293
Complimenten voor MML voor de poging om er een samenhangend verhaal van te maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_154786383
Alleen moet die samenhangend verhaal wel kloppen toch Lienekien of niet? Een ieder kan zijn mening geven tuurlijk maar zeg dan wel iets wat klopt
ben op zoek naar iemand die mij geld kan lenen per direct, dit ivm ernstig zieke vader en achterstallige betalingen door ziekte!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:44:57 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154786404
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:43 schreef johny48 het volgende:
Alleen moet die samenhangend verhaal wel kloppen toch Lienekien of niet? Een ieder kan zijn mening geven tuurlijk maar zeg dan wel iets wat klopt
Of wees gewoon zelf duidelijker.
pi_154786432
Ik heb zelf alles zo goed mogelijk uitgelegd in het begin van deze topic maar sommige mensen lezen misschien alleen het einde of reageren hierop terwijl ze verder niks weten of gelezen hebben vandaar misschien de mis communicatie bij bepaalde mensen hier
pi_154786448
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:46 schreef johny48 het volgende:
Ik heb zelf alles zo goed mogelijk uitgelegd in het begin van deze topic maar sommige mensen lezen misschien alleen het einde of reageren hierop terwijl ze verder niks weten of gelezen hebben vandaar misschien de mis communicatie bij bepaalde mensen hier
Nee jongen er is geen touw aan vast te knopen.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:48:44 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154786467
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:46 schreef johny48 het volgende:
Het is gewoon niet duidelijk. In jouw hoofd misschien wel, dat kan.
pi_154787074
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:04 schreef Droopie het volgende:

[..]

Kan niet of wil niet?
Waar ga je volgende week wonen dan als je op straat komt?
Ik ben een half jaar bij mijn ouders gaan wonen toen ik aan de grond zat.
Was geen pretje, misschien ook niet de beste keuze achteraf, maar het doel is bereikt alle schulden zijn betaald aan iedereen en de bank, de trein is weer op de rails (moet hem alleen vooruit krijgen).

Ben je al bij maatschappelijk werk of de crisisdienst geweest
_O_
pi_154787970
Heb je spullen van waarde die je misschien kunt verpanden? of aan een privé iemand in onderpand kunt geven in ruil voor je lening?
Denk aan sieraden, gouden horloge, auto, brommer, motor, dure elektronica etc
pi_154788048
Ach, dan probeer je het begrijpend te lezen en te verduidelijken omdat het zo onsamenhangend geschreven is wordt je nog beschuldigt dat je het niet heb gelezen :P

Als de schuld netjes zonder betalingsachterstanden al in 2010 afbetaald is dan kan er geen sprake zijn van een BKR registratie. Dus is hij niet netjes afbetaald. Afbetaald, dat misschien wel, maar niet netjes. Daarom wil de bank ook tot oktober wachten, want dan is er 5 jaar geweest nadat de achterstand is betaald. Zo beter?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:55:50 #161
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_154788079
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:34 schreef johny48 het volgende:
Ohja even antwoord op sommige vragen wat betreft mijn vader, die heeft totaal geen schulden die man heeft 45jaar hard gewerkt in zijn leven en geniet van een goed pensioen maar zal helaas zijn ziektebeeld hier niet lang meer van kunnen genieten helaas. Verder zit ik niet te wachten op erfenis ofzo heb liever dat die man nog lang mag leven beter .
Dan kan je vader toch zelf zijn eigen kosten betalen? Ik snap niet zo goed hoe dat jou extra geld kost (behalve hem opzoeken dan).
pi_154788167
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:55 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dan kan je vader toch zelf zijn eigen kosten betalen? Ik snap niet zo goed hoe dat jou extra geld kost (behalve hem opzoeken dan).
Dit snap ik dus ook niet zo goed. Buiten het feit nog dat ik niet snap waarom je je in de schulden wil steken als hij toch niet meer te genezen is. Jij zit de rest van je leven met de gebakken peren. Maar das een andere discussie.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:06:50 #163
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_154788367
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit snap ik dus ook niet zo goed. Buiten het feit nog dat ik niet snap waarom je je in de schulden wil steken als hij toch niet meer te genezen is. Jij zit de rest van je leven met de gebakken peren. Maar das een andere discussie.
Hem opzoeken vind ik wel heel verstandig, maar verder... Waarom in vredesnaam voor hem de medicatie betalen als hij zelf een goed pensioen heeft?

TS, hoe ver woon je eigenlijk bij je vader vandaan?
pi_154788396
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:06 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Hem opzoeken vind ik wel heel verstandig, maar verder... Waarom in vredesnaam voor hem de medicatie betalen als hij zelf een goed pensioen heeft?

TS, hoe ver woon je eigenlijk bij je vader vandaan?
Nee opzoeken uiteraard wel, maar waarom betalen als hij zelf geld heeft, en wellicht kan je zelfs nog je afvragen waarom je moet betalen als er geen zicht op herstel is en jij je er de rest van je leven voor in de schulden werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')