SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door timmmmm op 28-07-2015 23:30:18 ]
Misschien moet je even wat meer googlen naar aanwijzingen over meerder nucleaire wapens en toegang daartoe in Turkije.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat wordt allemaal bewaakt en beheerd door het 39th Security Force Squadron.
Het is mij allemaal om het even.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik helemaal mijn nieuwe topic aan het maken, moet ik het allemaal opnieuw doen in dit topic
Ja, geen ene kut, ik wou net wat somalische kapers in de OP zetten, maar dan kon al niet meer, dus geniet lekker van je feestje.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bedankt voor deze informatie, wat verwacht je dat ik hiermee doe?
welk feestje?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, geen ene kut, ik wou net wat somalische kapers in de OP zetten, maar dan kon al niet meer, dus geniet lekker van je feestje.
Geef maar een linkje dan. Dat er allemaal aanwijzingen zijn dat ze bezig zijn om zelf een kernwapen te ontwikkelen maakt nog niet dat ze een kernmacht zijn, ze hebben zelfs nog geen enkele proef gedaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat meer googlen naar aanwijzingen over meerder nucleaire wapens en toegang daartoe in Turkije.
Open een topic, hebben we het er daar verder over. Ik kom hier om eerlijk te zijn niet om serieuze discussies te voeren. Ik ben hier meer om Speculul's leven te verwoesten en LTVDK te onderwijzen in de Armeense kwestie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geef maar een linkje dan. Dat er allemaal aanwijzingen zijn dat ze bezig zijn om zelf een kernwapen te ontwikkelen maakt nog niet dat ze een kernmacht zijn, ze hebben zelfs nog geen enkele proef gedaan.
Volgens mij is het editslotje nu weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, geen ene kut, ik wou net wat somalische kapers in de OP zetten, maar dan kon al niet meer, dus geniet lekker van je feestje.
Ik hoop voor je op beter weer dan afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel een feestje ja
[ afbeelding ]
Welk leven?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben hier meer om Speculul's leven te verwoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |