is aan pc tijd gekoppeld. Net systeemtijd 1 uur achteruit gezet er en kwam een uur bij op de site.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen hier om 09:00 uur. Of is het hier weer zo dat de tijd niet klopt maar aan je computertijd is gekoppeld?
Ik heb er nu 1 in me winkelwagentje voor 25 euro, kun je niet met iDeal betalenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen hier om 09:00 uur. Of is het hier weer zo dat de tijd niet klopt maar aan je computertijd is gekoppeld?
Bij gearbest is hij niet veel duurder. Geen idee bij de andere shops.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 in me winkelwagentje voor 25 euro, kun je niet met iDeal betalen![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm ok, ik zal nog eens wat zoeken dan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had vernomen van wel op de reddit vaporents.
Iritant het, vooral dat je het pas zo laat kunt zien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 in me winkelwagentje voor 25 euro, kun je niet met iDeal betalen![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, duidelijk. Dus voor dit soort acties moet je je PC op Hong Kong time zetten dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:41 schreef jeroendh het volgende:
is aan pc tijd gekoppeld. Net systeemtijd 1 uur achteruit gezet er en kwam een uur bij op de site.
Nu snap ik ook dat die Tinydeal sale aan mijn neus voorbij ging![]()
IDeal wil je ook niet gebruiken met China shoppen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:21 schreef Iemand91 het volgende:
IDeal wil je ook niet gebruiken met China shoppen.
met iDeal heb je geen bescherming zoals bij Paypal (overigens heb je bij Aliexpress wel gewoon buyers protection)quote:
Omdat je dan aan de grillen van de webshop/verkoper bent overgeleverd bij eventuele problemen.quote:
Aliexpress en buyers protectionquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef Kenzi het volgende:
[..]
met iDeal heb je geen bescherming zoals bij Paypal (overigens heb je bij Aliexpress wel gewoon buyers protection)
Ik heb nu twee keer gehad dat ik een DOA of verkeerd product had en dat de sellers gewoon gelijk kregenquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:54 schreef relativity het volgende:
[..]
Aliexpress en buyers protectioneerder sellers protection...
Zo ken ik ook genoeg sellers die klagen over de buyers protection die altijd lijkt te beslissen in het voordeel van de kopers.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:54 schreef relativity het volgende:
[..]
Aliexpress en buyers protectioneerder sellers protection...
Nee is geen Earson maar een andere (merkloze?)quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:21 schreef anti-loper het volgende:
Dat is de nieuwe earson toch?
Ik heb de oude al 2 jaar en hij doet het nog steeds perfect
Oh oke. Hij lijkt er wel veel op. De nieuwe earsons zagen er ook zo uit dacht ikquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:22 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Nee is geen Earson maar een andere (merkloze?)
Klopt inderdaad, denk een imi ofzoiets.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh oke. Hij lijkt er wel veel op. De nieuwe earsons zagen er ook zo uit dacht ik
Merkloos inderdaad, zal me niks verbazen als het uit dezelfde(afgebrande) fabriek komt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:22 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Nee is geen Earson maar een andere (merkloze?)
Nieuwe Earson (Er-160) ziet er toch echt wel anders uit hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:26 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, denk een imi ofzoiets.
Nee maar let even op dat ze de verzendkosten meenemen in de berekening. Dus zelfs als je bezwaar aantekent dat je het voor $30 gekocht hebt en ze kunnen aantonen dat de verzending $40 was wordt je alsnog voor $70 aangeslagen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Mag ik een hulplijn inzetten?
Vorige week een Mi-scale gekocht. Ongemerkt toch 40 dollar aan verzending afgetikt.
Iets met een glaasje wijn en niet goed opletten. Dom dom dom. Zeker ze nu voor 50 euro te krijgen zijn bij bol.com.
De nasmaak van de wijn; vandaag 43 euro mogen aftikken aan naheffing.
Ik overweeg bezwaar te maken; voor een verkoopprijs van 30 dollar. Heeft iemand daar ervaring mee? Heeft het zin dat ik bezwaar maak? *help*
Denk het niet aangezien je ook belasting betaald over de verzendkosten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Mag ik een hulplijn inzetten?
Vorige week een Mi-scale gekocht. Ongemerkt toch 40 dollar aan verzending afgetikt.
Iets met een glaasje wijn en niet goed opletten. Dom dom dom. Zeker ze nu voor 50 euro te krijgen zijn bij bol.com.
De nasmaak van de wijn; vandaag 43 euro mogen aftikken aan naheffing.
Ik overweeg bezwaar te maken; voor een verkoopprijs van 30 dollar. Heeft iemand daar ervaring mee? Heeft het zin dat ik bezwaar maak? *help*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |