Je bent echt goed bezigquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:06 schreef Zhero het volgende:
Ondanks een trainingskamp tegen, gewoon gewonnen van Go Ahead. Zo rollen wij in Almelo
Afgeslacht door Twente net, maar 2 doelpogingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je bent echt goed bezigTop tactiek!
ik moest even testen of het door thuis voordeel kwam. Heb tactiek niet verandert (jij?), dus denk dat thuisvoordeel enorm is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer orde op zaken gesteld in de oefenwedstrijd zie ik haha
Klopt jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Afgeslacht door Twente net, maar 2 doelpogingen
Nope, niks aan veranderd. En er is ook niemand beter gewordenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Funel het volgende:
[..]
ik moest even testen of het door thuis voordeel kwam. Heb tactiek niet verandert (jij?), dus denk dat thuisvoordeel enorm is.
Ik had het eigenlijk over Heracles, maar zie dat jij met dezelfde cijfers hebt verloren hahaquote:
Ja, echt knapquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:07 schreef Funel het volgende:
[..]
Heracles doet het goed de laatste tijd
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:12 schreef Vasion het volgende:
1 poging op doel
Sansone mag opflikkeren.
Uitwedstrijdje hequote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gisteren 2-2 tegen ADO voor t eggie. Nu in een oefenwedstrijd 5-1 verliezenMooie dingen
Haha pff, en ik heb zoveel doelpogingen. En van Twente verlies ik met 0-3. Rot spelquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gisteren 2-2 tegen ADO voor t eggie. Nu in een oefenwedstrijd 5-1 verliezenMooie dingen
Thuisvoordeel was altijd wel redelijk groot, maar tis nu nog groter gemaakt denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
[..]
Uitwedstrijdje he, dan heb je niet veel kans.
Was ook een uitwedstrijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
[..]
Uitwedstrijdje he, dan heb je niet veel kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |