jup, had ik ook wel verwacht toen jarti psv manager werdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
PSV is oppermachtig dit seizoen
Ja, mooie selectie ook en goede investeringen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Funel het volgende:
[..]
jup, had ik ook wel verwacht toen jarti psv manager werd
zou dat helpen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:22 schreef Zhero het volgende:
Ik heb inmiddels alle buitenlanders weggewerkt bij Heracles, only Dutch and Serbian stars. Al bijna een elftal aan Serviėrs staan
.
Ik heb er natuurlijk ook wel de selectie voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Funel het volgende:
[..]
jup, had ik ook wel verwacht toen jarti psv manager werd
ah vandaar een TKquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk ook wel de selectie voor.
En als ik komende wedstrijd verliest is mijn voorsprong helemaal weg. Dus zo oppermachtig ben ik nu ook weer niet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk ook wel de selectie voor.
En als ik komende wedstrijd verliest is mijn voorsprong helemaal weg. Dus zo oppermachtig ben ik nu ook weer niet.
maar toch zorgelijk hoe jij me zo makkelijk hebt verslagen. Moet ik even kijken hoe dat nou precies kan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef Zhero het volgende:
[..]
Weet niet, maar vond het wel leuk om te doen.
klopt helemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:24 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Tja, als ik in deze wedstrijd geen TK meet inzet wanneer dan wel?
Thuisvoordeel is ook in oefenduelsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:24 schreef Funel het volgende:
[..]
maar toch zorgelijk hoe jij me zo makkelijk hebt verslagen. Moet ik even kijken hoe dat nou precies kan.
Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef Funel het volgende:
[..]
ja maar selectie waarde is van mij veel hoger, dus je hebt je tactiek goed voor elkaar.
ja dat zag ik al, ik verbaasde me dan ook dat je 3x scoordequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9). Aan de andere kant: pas 4 tegen en daarmee de minst gepasseerde defensie
.
Mijn topscoorder alleen heeft al 9 goalsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9). Aan de andere kant: pas 4 tegen en daarmee de minst gepasseerde defensie
.
42% precisie, dan snap ik dat ik er 5 maak.quote:
Wuytens is nu af te halen voor 6mio! Weet je wat, voor jou maak ik er 5,5 vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef KaBuf het volgende:
Iemand die nog van een leuke jonge verdediger afwil? Heb zo'n 6mio te besteden.
Ik zei "jonge" verdedigerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wuytens is nu af te halen voor 6mio! Weet je wat, voor jou maak ik er 5,5 van
Kut. Dan gaat de deal niet door ben ik bangquote:
Je mag Kanon best van me kopen voor 6 miljoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef KaBuf het volgende:
Iemand die nog van een leuke jonge verdediger afwil? Heb zo'n 6mio te besteden.
Goeie naamquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je mag Kanon best van me kopen voor 6 miljoen
Ja netjes, ach of ik nou met 1-0 verlies of met 5-0, doelsaldo maakt me toch niet uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef jarti66 het volgende:
[..]
42% precisie, dan snap ik dat ik er 5 maak.
Als ik dat altijd heb dan had ik tenminste een kampioenwaardig doelsaldo gehad
belangrijker, is er een speler beter geworden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja netjes, ach of ik nou met 1-0 verlies of met 5-0, doelsaldo maakt me toch niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |