Jij zal er wel niet echt blij mee zijn zekerquote:
Haha ik had gehoopt op meer ja. Oefenwedstrijd ook weer verloren, dit keer 2-0 van AZ.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zal er wel niet echt blij mee zijn zeker
Ik had zelf echter ook lichte hoop op winst gezien jouw vorm, maar het zat er niet in vandaag
Het is lastig he...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik had gehoopt op meer ja. Oefenwedstrijd ook weer verloren, dit keer 2-0 van AZ.
Ja en als ik er eentje verlies sta ik zo weer 8e/9equote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Heracles knap derde trouwens
Maar zelfs de nummer 3 heeft al vrij veel verliespunten
Het is gewoon lastig om te overheersen als alle teams een manager hebben
WOWquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:47 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ja en als ik er eentje verlies sta ik zo weer 8e/9e. Staat heel kort op elkaar allemaal, na 17 wedstrijden kunnen pas de eerste voorlopige conclusies getrokken worden. Zelfs haags kan nog op komen stomen
.
Edit: Sowieso zijn uitwedstrijden voor iedereen een bitch. Bijna iedereen is seizoenskaarthouder en upgrade zijn stadion helemaal, wat echt superveel voordeel biedt in een thuiswedstrijd...
Edit 2:P : Zie de statistieken maar:
Aantal thuisoverwinningen: 123
Aantal uitoverwinningen: 27
Ik zie hetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:56 schreef Funel het volgende:
na een desastreuze start, 3 verliespartijen, heeft Twente de weg naar boven gevonden. Morgen uit naar Dordrecht en zoals hierboven beschreven is uit spelen vrij lastig.
Gewoon in Excel gemaakt haha, zo gepieptquote:
Ik dacht al, nieuw in OSM ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:55 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gewoon in Excel gemaakt haha, zo gepiept. Moet alleen nog wat meer verschillende kleurtjes zien te vinden
.
Wel leuke toevoeging, zie ik nou bij Heerenveen ook een stijgende lijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:55 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gewoon in Excel gemaakt haha, zo gepiept. Moet alleen nog wat meer verschillende kleurtjes zien te vinden
.
Nah waar 1 overwinning en een gelijkspelletje wel niet goed voor isquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:11 schreef Funel het volgende:
[..]
Wel leuke toevoeging, zie ik nou bij Heerenveen ook een stijgende lijn?
We zijn allebei gestegen door ons gelijkespelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nah waar 1 overwinning en een gelijkspelletje wel niet goed voor is
hier hetzelfde en weer 0-0quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Alleen maar gelijke spelen de laatste tijd...
Ik wens je dan ook veel succes Haagsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond tegen Vitesse, gaat lastig worden.
Gefeliciteerd met je puntje Haagsquote:
Hehe, jij ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je puntje Haags
1-0 valt meequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Nou, weer een kansloos resultaat... 3 doelpogingen
Iemand oefenpotje?
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:10 schreef hafcfan het volgende:
Had een B team opgesteld en toch maar 2-0 verloren uit bij AJax
Je speelde tegen dvso?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:12 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw heb mijn eerste oefenwedstrijd tegen een echte tegenstander gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |