Ik speelde al in 2003quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat is wel heel erg vroeger. Ik begon geloof ik met spelen in 2006 ofzo. Kan dat? Weet het niet eens meer. Ben toen in 2012 ergens gestopt en na 3 jaar weer opnieuw begonnen.
Ik nog wel een paar jaar jongerquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wollah toen was ik nog 17![]()
Ik iets van 2006 geloof ik. Speelde eerst nog Hattrick. Al heb ik miss in 2003 ook wel eens gespeeld, want herinner me wel vaag dat er geen Middenveld Trainer was.quote:
0-0 it isquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:24 schreef Zhero het volgende:
Zometeen de lastige uitwedstrijd tegen Zwolle. Ik presteer belabberd in uitduels, nog maar 1 punt in 3 duels en maarliefst 1x gescoord. Dat belooft niet veel goeds, hopelijk een 0-0'tje dan
Zijn team is dan ook veel te goedquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat nog wel. Alleen de manager van PSV is wel veel te goed voor ons.
Vandaag 4-0 verloren, dus neequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij je vorm al te pakken?
Ik wil nog wel een potjequote:
U madquote:
Haha ja oke, maar met 2 trainingskampen. Dan ben je ook gelijk ineens favoriet hequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewonnen tegen feyenoord en ajax
Je moet wat doen om te winnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar met 2 trainingskampen. Dan ben je ook gelijk ineens favoriet he
Krijg je tegenwoordig als PSK al meer trainingskampen dan de normale SK? Of nog steeds niet? Anders zit je nu al op de helftquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet wat doen om te winnen.
Ik heb nog 5 besloten trainingen en 3 trainingskampen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig als PSK al meer trainingskampen dan de normale SK? Of nog steeds niet? Anders zit je nu al op de helft
Oke, dan krijg je dus tegenwoordig een trainingskamp meer als PSK. Als SK krijg je 4 TK's namelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 besloten trainingen en 3 trainingskampen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef Vasion het volgende:
0-0 tegen DSO
Ik heb een doelpunten probleem
Niet auw, zo erg is het ook weer niet want ik heb 13 schoten op doel gehad. En zo zijn er meer wedstrijden waarin ik veel doelpogingen had maar niet tot scoren kom. Nee, geen spelers beter geworden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]auw!!
Wel een speler beter geworden?
zonder tkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebruikt iedereen een TK tegen ADO ofzo??
Zonder, kun je nagaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebruikt iedereen een TK tegen ADO ofzo??
Hij gebruikte er geen tegen Feyenoordquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, dan krijg je dus tegenwoordig een trainingskamp meer als PSK. Als SK krijg je 4 TK's namelijk.
O nee, zie het. Ik vergis me.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hij gebruikte er geen tegen Feyenoord
Heel mad.quote:
Ik moet winnen om aansluiting bij de top 4 te houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:12 schreef hafcfan het volgende:
Vandaag pec thuis zal leuk zijn als die win om weer in het linker rijtje te komen
Ik doe het voor niks anders dan de volle winstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |