Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef Funel het volgende:
[..]
ja maar selectie waarde is van mij veel hoger, dus je hebt je tactiek goed voor elkaar.
ja dat zag ik al, ik verbaasde me dan ook dat je 3x scoordequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9). Aan de andere kant: pas 4 tegen en daarmee de minst gepasseerde defensie
.
Mijn topscoorder alleen heeft al 9 goalsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9). Aan de andere kant: pas 4 tegen en daarmee de minst gepasseerde defensie
.
42% precisie, dan snap ik dat ik er 5 maak.quote:
Wuytens is nu af te halen voor 6mio! Weet je wat, voor jou maak ik er 5,5 vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef KaBuf het volgende:
Iemand die nog van een leuke jonge verdediger afwil? Heb zo'n 6mio te besteden.
Ik zei "jonge" verdedigerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wuytens is nu af te halen voor 6mio! Weet je wat, voor jou maak ik er 5,5 van
Kut. Dan gaat de deal niet door ben ik bangquote:
Je mag Kanon best van me kopen voor 6 miljoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef KaBuf het volgende:
Iemand die nog van een leuke jonge verdediger afwil? Heb zo'n 6mio te besteden.
Goeie naamquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je mag Kanon best van me kopen voor 6 miljoen
Ja netjes, ach of ik nou met 1-0 verlies of met 5-0, doelsaldo maakt me toch niet uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef jarti66 het volgende:
[..]
42% precisie, dan snap ik dat ik er 5 maak.
Als ik dat altijd heb dan had ik tenminste een kampioenwaardig doelsaldo gehad
belangrijker, is er een speler beter geworden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja netjes, ach of ik nou met 1-0 verlies of met 5-0, doelsaldo maakt me toch niet uit
Ik heb in de competitie maar 1 wedstrijd met meer dan 2 doelpunten verschil gewonnen. En dat was nog tegen Go Ahead Eagles thuis ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja netjes, ach of ik nou met 1-0 verlies of met 5-0, doelsaldo maakt me toch niet uit
Nou als je met 5-0 verliest lijkt het me niet realistisch dat er iemand beter is gewordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef Funel het volgende:
[..]
belangrijker, is er een speler beter geworden?
Niet voor 6 nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wil je Kanon niet voor 6 miljoen? ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |