Echt volledig random.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:59 schreef Ang3l het volgende:
En was dit volledig random of heeft ene P hier iets mee van doen?
Daarom kun je ook maar beter geen veiligheidsgordel omdoen als je gaat autorijden. Want dan rij je veiliger en heb je minder kans op ongelukken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:53 schreef Twoflower het volgende:
Ik vraag me echt af of het nou zo'n goed idee is, dat PrEP. Mooi dat de kans op HIV wordt verkleind, maar als dat betekent dat men meer onveilige seks gaat hebben, dan loop je dus veel meer kans op al die andere SOA.
Of denk ik nu te makkelijk?
Maar dan ga je er dus van uit dat men én het een én het ander doet. Ik ben gewoon bang dat men te makkelijk zal gaan denken "Ik ben al aan de PrEP, dus het kan best zonder condoom."quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:10 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Met andere woorden:
risco = kans x nadelige gevolgen
veilige seks = verkleinen van de kans dat je een SOA oploopt
PrEP = minimaliseren van de gevolgen
Het zijn dus twee verschillende dingen, die beiden los van elkaar bijdragen aan het minimaliseren van risico's.
Nou toevallig zag ik er laatst nog een paar filmpjes over. Die mannengevangenissen in Amerika kennen een hoop homoseksuele activiteiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als er net zoveel gay sex te vinden is, sign me up..
Ja, voor die groep zie ik het wel als positief.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:52 schreef Gellarboy het volgende:
Maar er zijn talloze mannen die nu ook al barebacken tot ze er bij neervallen. Als die groep nu toch bewust de keuze maakt om veiliger te neuken is dat toch prima?
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoor. Maar ik bescherm me en ik heb OOK nog soa's gehad. Je kunt t niet 100% afdekken helaas. Ja, pijpen met condoom. Sorry, maar: Nee. Plus: Droogneuken kan ook al een SOA opleveren. Ik zei tegen de GGD: Ik dacht dat geen anale seks toch best een goede bescherming wasquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:53 schreef Twoflower het volgende:
Ik vraag me echt af of het nou zo'n goed idee is, dat PrEP. Mooi dat de kans op HIV wordt verkleind, maar als dat betekent dat men meer onveilige seks gaat hebben, dan loop je dus veel meer kans op al die andere SOA.
Of denk ik nu te makkelijk?
Goeie woordkeusquote:Op woensdag 29 juli 2015 07:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, voor die groep zie ik het wel als positief.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:14 schreef Gellarboy het volgende:
De anti-conceptie pil was ook ooit EEN VRIJBRIEEEEEEF VOOR IMMOREEEEEEL GEDRAAAAAAG!.
Zijn er helemaal geen fysieke bezwaren dan meer? Is dat al duidelijk? Ik heb er geen verstand van. Hou me er niet zo mee bezig. Ben ook niet van plan t te gaan gebruiken, maar da's persoonlijk. Ik ben verre van de graadmeter of degene met t vetoquote:De enige bezwaren die men nog tegen PrEP zou kunnen hebben (nadat alle feiten en cijfers van de succesverhalen op tafel liggen) zijn morele bezwaren. Die steken ze maar in hun reet, met of zonder condoom..
Bijwerkingen bedoel je? Als het goed is zijn die er nagenoeg niet, al meen ik dat er ook mensen zijn die ze wél hebben. Nou ja, ik ga 't merken binnenkort.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Zijn er helemaal geen fysieke bezwaren dan meer? Is dat al duidelijk?
Er was een periode dat ik iedere 3 maanden bij de GGD zat, dus dat ging ook met condoom als een speer. #strippenkaartquote:...dan heeft het op de andere soa's wel degelijk impact. Gelukkig zijn die relatief simpel te verhehelpen (als je je tenminste laat testen en t weet).
Ja daar zijn dit sort testgroepen ook voor neem ik aan. Onder andere.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bijwerkingen bedoel je? Als het goed is zijn die er nagenoeg niet, al meen ik dat er ook mensen zijn die ze wél hebben. Nou ja, ik ga 't merken binnenkort..
Ik moet maar weer eens. Sowieso voor December want danquote:[..]
Er was een periode dat ik iedere 3 maanden bij de GGD zat, dus dat ging ook met condoom als een speer. #strippenkaart
Alleen nog maar seks binnen een monogame relatie! Dat is de enige oplossing! (quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:14 schreef Gellarboy het volgende:
De anti-conceptie pil was ook ooit EEN VRIJBRIEEEEEEF VOOR IMMOREEEEEEL GEDRAAAAAAG!.
De enige bezwaren die men nog tegen PrEP zou kunnen hebben (nadat alle feiten en cijfers van de succesverhalen op tafel liggen) zijn morele bezwaren. Die steken ze maar in hun reet, met of zonder condoom..
Nou DAT zou me wel opvallenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
Nu ben je misschien wel IMPOTEEEEEEEEENT!!!!!!.
(Scheelt weer anti-conceptie.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |