Jawelquote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:34 schreef Konniefeer het volgende:
Maar in de zomer kun je toch geen griep krijgen?
Ik dacht dat dat echt een winterkwaaltje was? En bij griep moeten toch veel mensen het hebben voor de statistieken, is dat nu ook dan?quote:
Nee dan spreek je van een epidemie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:38 schreef Konniefeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat echt een winterkwaaltje was? En bij griep moeten toch veel mensen het hebben voor de statistieken, is dat nu ook dan?
Oja klopt. Nooit geweten dat griep ook in de zomer bestaat. Hoop toch niet dat ik weer zolang uit de running ben als in december.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee dan spreek je van een epidemie.
Als je meteen het bed in duikt wordt je 10x slechter, opstaan douchen, wat eten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:43 schreef Konniefeer het volgende:
[..]
Oja klopt. Nooit geweten dat griep ook in de zomer bestaat. Hoop toch niet dat ik weer zolang uit de running ben als in december.
Ja, ben ik nu ook toch mee bezig (eten). Gaat moeizaam maar oké moet toch.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:45 schreef hoas het volgende:
Als je meteen het bed in duikt wordt je 10x slechter, opstaan douchen, wat eten.
In ieder geval geen koortsverlagers want dan duurt het nog langer, beter voer je de temperatuur nog iets op.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:48 schreef Konniefeer het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu ook toch mee bezig (eten). Gaat moeizaam maar oké moet toch.
Wat extra slaap zal wellicht toch wel goed doen zodat het lichaam weer wat aan kan sterken / energie kan sparen?
Natuurlijk, slapen is altijd goed. Maar zorg er ook voor dat je ook eten binnenkrijgt inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:48 schreef Konniefeer het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu ook toch mee bezig (eten). Gaat moeizaam maar oké moet toch.
Wat extra slaap zal wellicht toch wel goed doen zodat het lichaam weer wat aan kan sterken / energie kan sparen?
Ik hoor het wel eens vaker. Nooit geprobeerd ook.quote:
Zeelieden deden dat vroeger en dat is niet voor niets, tegenwoordig gaan ze de koorst verlagen en dat is tegen de natuur in waardoor je er veel langer overdoet of zelfs niet helemaal vanaf komt en maanden loopt te kwakkelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:04 schreef Konniefeer het volgende:
[..]
Ik hoor het wel eens vaker. Nooit geprobeerd ook.
Jagermeister hoor ik ook goeie verhalen over ... dat je dan snel weer beter schijnt te zijn.
Maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om nu alcohol te drinken haha
Ik heb inderdaad het idee dat ik sinds ik zo ziek ben geweest van de griep eind 2014 / begin 2015, en veel koortsverlagende pillen heb geslikt op advies van de huisarts, ik meer kwakkerligger ben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:07 schreef hoas het volgende:
egenwoordig gaan ze de koorst verlagen en dat is tegen de natuur in waardoor je er veel langer overdoet of zelfs niet helemaal vanaf komt en maanden loopt te kwakkelen.
Met alcohol is natuurlijk net zo goed tegennatuurlijk. Zolang het gewoon dragelijk is kan je het beter gewoon laten gaan. Probeer normaal te blijven eten en verder goed slapen en rust pakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:07 schreef hoas het volgende:
[..]
Zeelieden deden dat vroeger en dat is niet voor niets, tegenwoordig gaan ze de koorst verlagen en dat is tegen de natuur in waardoor je er veel langer overdoet of zelfs niet helemaal vanaf komt en maanden loopt te kwakkelen.
Alles beter dan proberen te onderdrukken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Met alcohol is natuurlijk net zo goed tegennatuurlijk. Zolang het gewoon dragelijk is kan je het beter gewoon laten gaan. Probeer normaal te blijven eten en verder goed slapen en rust pakken.
Ja, maar dat doe je met alcohol eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:40 schreef hoas het volgende:
[..]
Alles beter dan proberen te onderdrukken.
maar van alcohol gaat de koorts niet omlaag. Is alleen pijnstillend.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je met alcohol eigenlijk ook.
serieus? pffffff.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Als je echt griep hebt, ben je daar wel wat langer mee zoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |